arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

دونالد ترامپ این بار با آرنولد شوارتزنگر سرشاخ شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس‌جمهور آمریکا به صحبت‌های آرنولد شوارتزنگر درباره برنامه «کارآموز» واکنش نشان داد.
 
 به گزارش انتخاب، آرنولد شوارتزنگر اعلام کرد در صورت درخواست، اجرای سری جدید برنامه «کارآموز» را نمی‌پذیرد و تاکید کرد حضور دونالد ترامپ در جمع تهیه‌کنندگان این اثر سبب افت چشمگیر مخاطبان آن شده است.
 
او در این باره گفت: «بسیاری از مردم وقتی متوجه می‌شوند ترامپ هنوز در این برنامه نقشی برعهده دارد و از عواید مالی آن بهره‌مند می‌شود، برنامه را تحریم می‌کنند.»
 
این سخنان بازیگر «ترمیناتور» چندان به مذاق ترامپ خوش نیامد و رییس‌جمهور آمریکا به روال معمول در توییتر پاسخ او را داد و اعلام کرد که آرنولد از برنامه اخراج شده است.
 
ترامپ در توییتر نوشت: «آرنولد شوارتزنگر داوطلبانه از برنامه کناره‌گیری نکرده است. او به دلیل افت شمار بینندگان برنامه اخراج شد. پایانی غمبار برای برنامه‌ای بزرگ.»
 
پس از توییت ترامپ آرنولد در پاسخ او نوشت: «باید به فکر استخدام نویسنده تازه‌ای برای لطیفه‌هایت باشی و البته دنبال فردی برای بررسی حقایق.»
 
دونالد ترامپ که از سال 2004 اجرای برنامه «کارآموز» را برعهده داشت، پس از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری از اجرای آن کناره گرفت و از این روی آرنولد شوارتزنگر اجرای فصل پانزدهم برنامه را برعهده گرفت. البته ترامپ همچنان در نقش یکی از تهیه‌کنندگان برنامه باقی ماند.
نظرات بینندگان