arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۹۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
"خاموشی انصراف داد، طلایی نماینده قالیباف شد"

تایید خبر "انتخاب" در مورد انصراف "خاموشی"؛ روسیاهی به زغال ماند!

این در حالی است که برخی سایت ها که فقط دوست دارند منسوب به دکتر قالیباف باشند، انتشار خبر "انتخاب" را در راستای از بین بردن "وحدت" اصولگرایان خوانده بودند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از آنکه برخی سایت های مدعی حمایت از دکتر محمدباقر قالیباف در واکنش به خبر "انتخاب"، اتهاماتی نظیر "رسانه های نزدیک به فتنه سبز" و "جریان انحرافی"! را به "انتخاب" نسبت دادند و با انتشار تکذیبیه های متعدد به نقل از منابع ناشناس، خبر "انتخاب" را جعلی خواندند، صبح امروز خبر انصراف "حجت الاسلام خاموشی از نمایندگی قالیباف" رسماً تایید شد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب؛ در این خبر آمده است:

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شوراي اسلامي گفت: قاليباف سردار طلایی را به عنوان نماینده خود به کمیته ۱۵ نفره معرفي كرد.

محسن کوهکن ریزی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: طبق اخبار واصله سردار طلایی به جای خاموشی به کمیته ۱۵ نفره از سوي قاليباف معرفی شده است.

البته تایید این خبر، مجدداً نشان می دهد برخی سایت های خبری برای حفظ شان خبری خود، صرفاً دوست دارند و علاقمند هستند که منسوب به فلان شخصیت برجسته سیاسی باشند تا از این طریق، به منافع گسترده مالی متصل باشند!

همچنین جای شگفتی است، رسانه هایی که صرفاً به خاطر ادعای  "نزدیکی و انتساب این افراد به قالیباف" زنده هستند، در حد و اندازه ای نیستند که حتی امکان تماس با دکتر قالیباف یا حتی نزدیکانشان جهت تایید یا تکذیب یک خبر را داشته باشند!

بامزه تر آنکه، این سایت ها، انتشار این خبر در "انتخاب" (رسانه ی دیرپا و 13 ساله ی جریان اصولگرا) را در راستای از بین بردن "وحدت اصولگرایان" خوانده بودند!

این در حالی است که اتهامات مختلف این سایت ها به "انتخاب"، به دلیل "استقلال واقعی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (که اساساً به هیچ گروه و حزبی وابسته نیست) و در عین حال وفاداری به ارزش های واقعی انقلاب و رهنمودهای رهبری و امام و البته اقدام جهت "وحدت اصولگرایان" است.

"انتخاب" با توجه به شناختی که از جناب دکتر محمدباقر قالیباف دارد، روحیه ی ایشان را عاری از "
فرهنگ تخریب و توهین و ناسزا" و اقدامات وی در کمیته اصولگرایان را در راستای وحدت اردوگاه بزرگ اصولگرایان می داند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
2
2
واقعاً این سایت دروغگو ...... جواب خدا را چه میدهد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
0
1
اصول گرایان خود دچار انشقاق شده اند چه ربطی به انتخاب دارد.نکند میخواهید بگویید جریان انحرافی را انتخاب درست کرده؟اصلاح طلبان نباید دخالت کنند در حال حاضر فقط نظاره گر باشند بهترین کار است.در این 6 سال وضع اقتصادی اجتماعی و داخلی و فرهنگی و جنایی وفسادوسیاسی و تحریمی و بین المللی و منطقه ای ایران را ببینیدو با چند سال پیش مقایسه کنید وبعد خود قضاوت کنید.آنوقت بگویید اصول گراها چه گلی در 6 سال بر سر کشور زدند.
مخاطب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
1
0
تو خبر سایت ... که اسمی از سایت انتخاب نیود. سایر سایتها هم زده بودند. من اون خبر رو خودم دیده بودم جون موضوع را پیگیرم و هم مخاطب سایت شما هستم و هم حتی اگه قالباف کاندیدا نشه بهش رای می دهم. به اندازه یک رای که از دمکراسی حق دارم!!
ضمنا نه اینکه قالیباف بی اشکاله بلکه تو ادمایی که هستن خیر الموجودینه.
یا علی
نظرات بینندگان