arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰

پورمحمدی: درپرونده رحیمی هیچ اقدامی نشده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بازرسی كل كشور با بیان اینكه پرونده رحیمی در حال پیگیری است، افزود: تا‌كنون اقدام خاصی در این زمینه نشده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی كل كشور در گفت‌وگو با فارس و در پاسخ به سؤالی در مورد پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: این پرونده توسط دادگاه در حال پیگیری است، البته تاكنون هیچ اقدام خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.

پیش از این حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه ‌‌درباره پرونده مربوط به معاون اول رئیس‌جمهور گفته بود: در این زمینه اتهامی متوجه وی است اما اینكه بخواهیم قطعی حرف بزنیم كه منجر به محكومیت وی می‌شود یا نه، باید منتظر ماند تا پرونده رسیدگی شود.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح كرده بود كه با توجه به اظهارات و مدارك موجود در پرونده اتهاماتی متوجه معاون اول رئیس‌جمهور است اما درباره قطعیت این اتهام باید منتظر ماند تا وی از خود دفاع كند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
0
آقایان پورمحمدی و مسئولین سایت!
بیانات رهبری را در جمع مسئولان قوه قضاییه که همین یکماه قبل فرمودند بخوانید و خودتان بفرمایید چقدر ولایت مدار هستید؟:
((رهبر انقلاب اسلامی به موضوع رسانه ای کردن اتهامات نیز اشاره کردند و افزودند: متهم شدن به معنای مجرم بودن نیست، بنابراین هیچکس در قوه قضاییه و در خارج از این قوه و در رسانه ها حق ندارد تا زمانیکه جرمی ثابت نشده، آن را رسانه ای کند.
حضرت آیت الله خامنه ای با انتقاد از برخی فشارها به قوه قضاییه برای افشاگری، خاطرنشان کردند: هیچ لزومی به افشاگری وجود ندارد و هیچکس حق ریختن آبروی یک مسلمان را ندارد.
ایشان با تأکید بر اینکه در شرع فقط در مواردی خیلی خاص، اجازه انتشار مجازات و یا علنی شدن مشخصات شخص مجازات شونده، داده شده است، افزودند: حتی در مواردی که جرم در دادگاه نیز اثبات می شود، نباید نام فرد مجرم علنی و رسانه ای شود زیرا خانواده وی تحت فشار قرار می گیرند و دچار مشکل می شوند.))
نظرات بینندگان