arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۹۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰

کوچک زاده: منتقدان دولت، یا خوبند یا بد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهدی كوچك‌زاده نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ویژه‌نامه شماره صد هفته‌نامه پنجره منتقدان دولت را به دو دسته خوب و بد تقسیم كرد.

به گزارش انتخاب به نقل از الف؛ وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر دلیل حمایت جدی آنها از احمدی‌نژاد در گذشته و انتقادهای امروز او از دولت گفت: توجه داشتیم كه در تریبون‌ها، به گونه‌ای از دولت انتقاد نكنیم كه دست‌آویز و مستمسك بدخواهان شود. دوستان دیگر ما در مجلس توجه نداشتند و تفاوت بین بنده، آقایان حسینیان، رسایی، زارعی و كوثری با آقایان توكلی، نادران و ... در همین موضوع است.

وی در ادامه با انكار فساد اقتصادی در اطرافیان محمود احمدی‌نژاد با وجود انتشار اسناد متعدد، گفت: من این اتهامات را قبول ندارم.

وی همچنین گفت: اگر درست هم باشد نباید آن را گفت، چطور می‌توان گفت آقای رحیمی رییس خانه فساد فاطمی است؟

كوچك‌زاده ضمن انتقاد از حضور نماینده علی لاریجانی در كمیته 15 نفره، عسگراولادی را فردی انقلابی خواند كه به دنبال سهم‌خواهی برای گروه خود نیست.

او ضمن حمایت مجدد از احمدی‌نژاد در توجیه خانه‌نشینی احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد در عمل یك خلافی كرده و یازده روز خانه‎نشین بوده است اما بعد از آن گفت كه من تابع ولایت فقیه هستم و این داغ را بر دل كسانی‎كه می‎خواهند من را مقابل رهبری قرار دهند خواهم گذاشت. در عمل هم ایشان كار‎هایی را می‎كند كه رهبری می‎خواهد یعنی تلاش برای آبادانی كشور و كاهش فاصله طبقاتی. برای من مشخص نشده كه احمدی‎نژاد در عمل تابع ولایت فقیه نیست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
0
خوبند؟نه؟
بدند؟
متوسط؟
هر سه گزینه؟
هیچکدام؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
0
برای من مشخص نشده كه احمدی‎نژاد در عمل تابع ولایت فقیه نیست
بفرمایید برای شما چطور محقق می شود؟
نظرات بینندگان