arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۹۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰

درخواست اسرائیل برای حذف ایران از المپیک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صهیونیست ها خودداری ورزشکاران ایرانی از روبرو شدن با نمایندگانشان را سیاسی دانسته و خواستار حذف ایران از المپیک هستند.

یکی از سازمانهای یهودی اعلام کرده تا زمانی که ورزشکاران ایرانی از پیکار با رقیبان اسرائیلی خود سر باز می زنند، به جمهوری اسلامی نباید اجازه داد در مسابقات المپیک شرکت کند.

کنگره یهودیان جهان، رفتار جمهوری اسلامی را غیر ورزشکارانه و آمیخته با یهودی ستیزی خوانده است.

صهیونیست ها که می دانند جوانان ایرانی به نشانه به رسمیت نشناختن آنها از رودرویی با ورزشکاران آنها خودداری می کنند با طرح چنین موضوعاتی سعی دارند تا منافع خود را پیش ببرند.
ورزشکاران ایرانی در طول سال های پس از انقلاب در حمایت از ملت مظلوم فلسطین از رودرویی با ورزشکاران صهیونیست خودداری کرده اند که این مسئله بازتاب گسترده ای در دنیا داشته است.

آخرین نمونه آن علیرضایی است که در رقابت هایی که حکم ورودی المپیک لندن را داشت در رقابت های ماده 100 متر قورباغه به دلیل همگروهی با شناگر رژیم صهیونیستی انصراف خود را از رقابت در این ماده اعلام کرد.

اين درحالي است كه اين شناگر به كسب سهميه اميد زيادي داشت اما دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطين را مهم‌تر از سهميه المپيك دانست، و گفت: شرايط خوبي براي كسب سهميه المپيك داشتم اما انصراف از رقابت با نماينده رژيم صهيونيستي كمترين كاري بود كه در حمايت از مردم مظلوم فلسطين مي‌توانستم انجام دهم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
0
0
اسرائیل خودشو بکشه هم ما به رسمیت نمی شناسیمش .حالا هی زور بزنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
0
1
نه تنها هیچ مسلمانی بلکه هیچ انسان آزاده ای در دنیا اسرائیل رابه رسمیت نمیشناسد نمونه اش هم اعتراضهاییست که علیه اسرائیل درکشورهای مختلف میشه.
هيچ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
0
0
سالهاست ورزشكارانمون با انصرافشون باعث ميشن اسرائيلياي نامرد برنده اعلام بشن.
كاش توي ورزشايي مثل كشتي كه مطمئنم پهلونشونم زورش به ماها نميرسه ميرفتيم شونشونو به خاك ميماليديم تا دل فلسطينيارو شاد كرده باشيم .
شايدم اينكار درسته .....
ولي به نظر من كاري درسته كه ثمره اي خوب و درست براي كشور من و مردمم داشته باشه. همدردي با فلسطينم بسپاريم به سياسيون
آخه طفلك از بچگي كشتي گرفته و يبار به تيم ملي دعوت شده و خودشو شب و روز هلاك ميكنه به موفقيت برسه و با يه قرعه ....... در حالي كه ميتونه استخوناي اسرائيليه رو خورد كنه انصراف ميده .. آي دلم مي سوزه
نظرات بینندگان