arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۰۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰

حضور سه مرجع تقلید در رسانه ملی

رسانه ملی امسال نیز همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، با برنامه ریزی و ضبط جلسات کوتاه سخنرانی، مراجع تقلید را میهمان سفره افطار و خانه های روزه داران خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رسانه ملی امسال نیز همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، با برنامه ریزی و ضبط جلسات کوتاه سخنرانی، مراجع تقلید را میهمان سفره افطار و خانه های روزه داران خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رسانه ملی امسال نیز همانند چند سال گذشته، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، با برنامه ریزی و ضبط جلسات کوتاه سخنرانی، مراجع تقلید را میهمان سفره افطار روزه داران خواهد کرد.

علی عسگری کارگردان برنامه چشمه معرفت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، پخش برنامه های تولیدی از مراجع تقلید از رسانه ملی آغاز خواهد شد.

وی با بیان این که هم اکنون ضبط این برنامه ها در قم آغاز شده است، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان سال جاری سخنرانی حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی و جعفر سبحانی هر شب از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد شد.

عسگری افزود: در این برنامه حضرت آیت الله مکارم شیرازی به اهمیت دعا و نیایش در زندگی مردم می پردازد همچنین اعجاز قرآن کریم از سوی حضرت آیت الله سبحانی بیان می شود و حضرت آیت الله نوری همدانی در خصوص مساله امر به معروف و نهی از منکر به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان نود قسمت برنامه کارشناسی ده دقیقه ای از رهنمودهای این بزرگواران ضبط و پخش خواهد شد.

کارگردان برنامه چشمه معرفت گفت: سخنان حضرت آیت الله مکارم شیرازی، هر شب پیش از پخش سریال شبکه سوم سیما، رهنمودهای حضرت آیت الله سبحانی، هر شب پیش از سریال شبکه دوم سیما و همچنین بیانات حضرت آیت الله نوری همدانی در سحرگاه ماه مبارک رمضان از سیما پخش خواهد شد.

گفتنی است، در پی پخش ویژه برنامه‌های معارفی کوتاه با حضور مراجع بزرگوار، مکارم شیرازی، نوری همدانی و سبحانی، بسیاری از مخاطبان در تماس با واحد ارتباط مردمی سازمان صدا و سیما، رضایت خود را از این برنامه‌ها اعلام کردند.

بنابراین گزارش، بررسی اظهارات مراجعان تلفنی تاکنون، حاکی از رضایتمندی 96 درصدی مخاطبان از این ویژه‌ برنامه‌هاست.

مراجعان تلفنی در گفت‌وگو با واحد ارتباط مردمی صدا و سیما ایجاد فرصتی مناسب از سوی رسانه ملی برای بهره‌مندی عمومی از مباحث مختلف دینی و تفسیرهای موضوعی حضرات آیات، در ساعاتی که مخاطبان در حال و هوای روحانی و معنوی مناسبی قرار دارند، به عنوان ابتکار سازمان صدا و سیما در سال‌های اخیر برشمرده و اظهار داشته‌اندکه در گذشته، ارتباط عمومی مردم با مراجع، تنها به مراجعه آنها به رساله‌ها و یا حداکثر استفتاء منحصر می‌شد و سخنرانی‌های مراجع فقط در حوزه‌های علمیه و برای طلاب علوم دینی برگزار می‌شد، در حالی که در چند سال اخیر به واسطه چنین ویژه برنامه‌هایی در رسانه ملی از بیانات دلنشین و عالمانه این بزرگواران بهره‌ می‌بریم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
روح اله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
4
1
از خداوند متعال طول عمر برای حضرات را داریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
1
3
چه سعادتی نصیب ما خواهد شد.
نظرات بینندگان