arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰

بازگشت نود و فردوسي‌پور به تلویزیون

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پخش سري سيزدهم برنامه‌ي ورزشي «نود»، پنجشنبه ـ 13 مرداد ماه ـ در شبكه سه سيما آغاز مي‌شود.

به گزارش انتخاب و به نقل از ايسنا، آغاز سري جديد برنامه‌ي «نود» با شروع ليگ برتر و همچنين ماه رمضان همزمان خواهد بود. بر اين اساس «نود» با اجرا و تهيه‌كنندگي عادل فردوسي‌پور در همان دكور قديمي اجرا مي‌شود و پس از ماه رمضان دكور تغيير خواهد كرد.

پرداختن به اتفاقات و مسابقات آغازين ليگ برتر فوتبال، موضوع برنامه‌ي «نود» در روز پنجشنبه را شامل مي‌شود. اين برنامه پس از اخبار شامگاهي شبكه سه، حدود ساعت 22 و 30 دقيقه به روي آنتن مي‌رود.

بر اساس اين گزارش، پيش از اين مدير گروه ورزش شبكه سه سيما از آغاز برنامه‌ي «نود» همزمان با شروع ليگ يازدهم فوتبال خبر داده بود.

حسين آقازماني به خبرنگار ايسنا گفت: برنامه «نود» قرار است همزمان با شروع ليگ برتر روي آنتن برود.

ليگ يازدهم فوتبال ايران از هفته آينده آغاز مي‌شود و قرار است بازي‌هاي آن از ساعت 22 و 30 دقيقه شروع و پخش زنده شود. از سري مسابقات ليگ برتر فوتبال، ديدار پيروزي و ملوان، سه‌شنبه ـ يازدهم مرداد ماه ـ ساعت 22 و 30 دقيقه پخش مي‌شود. پخش تلويزيوني مسابقات فوتبال ليگ برتر با به روي آنتن رفتن ديدار فولاد مبارکه و استقلال تهران ادامه مي يابد. اين بازي چهارشنبه ـ‌ دوازدهم مرداد ماه ـ ساعت 22 و 30 دقيقه به روي آنتن مي‌رود.
آخرين قسمت از سري دوازدهم «نود»، دوشنبه ـ23 خرداد ماه ـ روي آنتن رفت و عمده آيتم‌هاي اين برنامه به بررسي ديدار نهايي جام حذفي و مشكلات اخير پيش آمده بين علي دايي و حبيب كاشاني اختصاص داشت.
نظرات بینندگان