arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۱۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰

امکان محرومیت استقلال و پرسپولیس از فوتبال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست كميته انضباطي فدراسيون فوتبال بار ديگر به دو باشگاه پرسپوليس و استقلال بابت پرداخت نشدن بدهي‌هايشان هشدار داد.

به گزارش انتخاب  و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، اسماعيل حسن زاده اظهار داشت: از 10 باشگاه ليگ برتري كه بدهكار بودند 8 باشگاه تسويه حساب كرده اند و تنها 2 باشگاه استقلال و پرسپوليس باقي مانده اند. 2 باشگاه صباي قم و تراكتورسازي تبريز طي روزهاي گذشته تسويه حساب كرده اند و همچنين تضمين نامه و تعهد نامه مبني بر تسويه حساب داده اند. در واقع تعيين تكليف انجام شده و اين دو باشگاه تعهد داده اند كه در مدت زماني كه اعلام كرده اند با طلبكارانشان تسويه حساب كنند.

وي در ادامه درباره وضعيت باشگاه استقلال و پرسپوليس گفت: براي اين دو باشگاه پيغام فرستاده ايم كه تا پيش از آغاز ليگ برتر با طلبكارانشان تسويه حساب كنند و تعهدنامه اي را به فدراسيون و سازمان ليگ ارائه كنند. البته اين دو باشگاه علاوه بر بدهي فدراسيون و سازمان ليگ بدهي هاي ديگري هم دارند اما بايد با همه طلبكارانشان تسويه حساب كنند وگرنه حق شركت در ليگ برتر را ندارند. اميدواريم تا پيش از آغاز ليگ برتر با توجه به پيش بيني هاي كه انجام شده سرپرستان دو باشگاه تعهدنامه لازم را به فدراسيون و سازمان ليگ ارائه كنند تا شرايط براي حضور اين دو تيم در ليگ برتر نيز مهيا شود.

حسن زاده در پايان درباره پرونده فولاد گسترش تبريز گفت: متاسفانه شاهد بوديم كه در يك برنامه تلويزيوني به بدترين وجه به بخش حقوقي فدراسيون فوتبال حمله شد كه رئيس سابق كميته انضباطي هم در اين برنامه حضور داشت. تلقي بنده به عنوان سرپرست كميته انضباطي اين است كه مالك باشگاه فولاد گسترش تبريز احساس مي كند ماجراي حضور صنعت نفت آبادان در ليگ برتر قرار است براي اين تيم تكرار شود در حالي كه اصلا چنين چيزي نيست و هيچ كس نمي تواند با لابي گري تيمش را به ليگ برتر بياورد و تنها از راه فوتبال و در داخل زمين بازي نتايج بايد تعيين شود. تيمي كه در داخل زمين نتيجه نگيرد و نتواند به ليگ برتر صعود كند با لابي گري هم ليگ برتري نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
0
0
محرومیت فقط برای تیم های غیر فارس زبان است
ايران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
0
تا جايي كه ما مي دانيم ما تيم غير فارسي زبان نداريم !!!!!!
نظرات بینندگان