arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۱۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰

دستيار کي روش:هم داور بد بود، هم چمن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تيم ملي فوتبال ايران در دور برگشت مرحله پلي آف رقابت هاي انتخابي جام جهاني 2012 به مصاف تيم مالديو رفت و با تک گل محمدرضا خلعتبري به برتري دست پيدا کرد و در مجموع با برتري 5 بر صفر راهي مرحله گروهي شد.

" آنتونيو سيموئز " دستيار کي روش سرمربي تيم ملي در نشست خبري پس از بازي مقابل مالديو با انتقاد از نحوه قضاوت داور کره اي از فيفا خواست براي بازي هاي مقدماتي جام جهاني از داوران بهتري استفاده کند.

سيموئز گفت: بازي بدي بود. داور بد بود؛ زمين هم مناسب نبود. تنها نکته مثبت بازي ، تلاش و سخت کوشي هر 2 تيم درون ميدان بود.

دستيار کي روش ادامه داد: فيفا بايد عملکرد داوران در اين مراحل را بررسي کند، چرا که نحوه قضاوت آنها بر روي هر 2 تيم تأثير داشت. من 20 سال است که در زمينه فوتبال فعاليت دارم، نه 20 روز؛ در اين مدت هيچ گاه نديدم که بازي به اين دليل که يک بازيکن از زمين خارج شده است، متوقف شود. فيفا بايد بر روي اين مسأله کار کند. مربي پرتغالي تيم فوتبال ايران کيفيت نامطلوب چمن را مورد انتقاد قرار داد و عنوان کرد: زمين اصلا خوب نبود، ما بر روي چنين زمين هايي به هيچ وجه نمي توانيم فوتبال خوبي را به نمايش بگذاريم.

سيموئز درباره نتيجه به دست آمده هم گفت: اين پيروزي براي ما بد نيست، اگر گلي مي زديم و مي باختيم بد بود، اما ما گلي زديم و بازي را برديم و به همين دليل نمي توانيم بگويم که نتيجه بدي گرفتيم؛ از اين 3 امتياز راضي هستيم، اکنون در مسير صحيح براي رسيدن به جام جهاني 2014 برزيل قرار گرفته ايم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
1
صحنه هم کج بود رقاص هم کمر درد داشت !!! حداقل 40 ساله فوتبال را دنبال می کنم آنقدر از این چیزها شنیده ام که از صد تا امثال کی روش و دستیارش بهتر بلدم بگم ، چرا با من قرارداد نمی بنددند؟
سپاهانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
1
3الی4ساله که چمن ورزشگاههای ایران خوب شده ازاین چمن صدپله بدترش راداشتیم.این چمن که من دیدم بد هم نبودبازیکنان مانازک نارنجی شدندتیم ملوان رفته بودبهتر نتیجه می گرفت.
نظرات بینندگان