arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰

ضرغامي : مختار نامه، اثري ماندگار و بي بديل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان صدا و سیما گفت: سریال مختارنامه اثری ماندگار ، بی بدیل و مجموعه ای فوق العاده است که آقای میرباقری در آن توانست ده ها پیام اعتقادی ، اخلاقی ، حماسی و سیاسی را در جامعه به خوبی منتقل کند.

به گزارش انتخاب؛ ضرغامی در بخش دیگری از سخنانش در همایش افق رسانه افزود: مختارنامه گنجینه ای ارزشمند و آرشیوی غنی است که در اختیار همه همکاران ما قرار گرفته است.

وی گفت: امروز استفاده از تکه های آثار نمایشی در بسیاری از تولیدات به ویژه تولیدات سیاسی فوق العاده تاثیرگذار است.

ضرغامی افزود: در کار بزرگی که آقای میرباقری انجام داد صرف نظر از هر قسمت که عنوان خاصی دارد و موضوع خاصی را بررسی می کند ، بسیاری از سکانس ها ، سکانس هایی ماندگارند که بعدها در بسیاری از تولیدات از آن استفاده می شود.

وی گفت: حتی استفاده از بعضی پلان ها و دیالوگ ها در زمانی بسیار کوتاه می تواند بسیاری از پیام های مورد نیاز سیاسی و اعتقادی را به جامعه منتقل کند.

ضرغامی افزود: از آقای میرباقری که این مجموعه را بسیار خوب کارگردانی کرد و سهمی جدی در راهبری و مدیریت پروژه داشت تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: شایسته است از آقای فلاح تهیه کننده پرتلاش سریال مختارنامه ، آقای دارابی معاون سیما و به ویژه آقای اسلامی مدیر سیما فیلم که با تعهد و کار شبانه روزی در کنار عوامل این مجموعه به یاد ماندنی تلاش و آن را خلق کردند ، قدردانی می کنم.

 رئیس سازمان صداوسیما آقای میرباقری را کارگردانی بسیار ارزشمند و هنرمند بی بدیل جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: البته در حوزه هنرهای نمایشی ، هنرمندان بسیاری داریم که همه آنان سرمایه ها و ظرفیت های ارزشمند کشور هستند.
نظرات بینندگان