arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰

رستم قاسمی: سوپرمن نیستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر پیشنهادی نفت با بیان اینکه وزارت نفت به مدیران وارداتی نیازی ندارد از توسعه میادین مشترک نفت و گاز به عنوان مهمترین برنامه کاری خود یاد کرد و گفت: اگر سوپرمن هم باشم به تنهایی نمی‌توانم صنعت نفت را اداره کنم.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، رستم قاسمی امروز در جمع مدیران و معاونان وزارت نفت در تشریح مهمترین طرح‌ها و برنامه‌های خود برای مدیریت صنعت نفت با بیان اینکه پس از پایان جنگ تحمیلی برای نوسازی بخشهای مختلف کشور طرح‌های مختلف عمرانی را در استان‌های مختلف کشور شخصاً مدیریت و راه اندازی کرده‌ام، گفت: یکی از مهمترین سیاست‌های اجرایی من در صنعت نفت به عنوان وزیر نفت دوری از هرگونه فعالیت سیاسی، جناحی، گروهی و حزبی است.

فعالیت سیاسی مدیران نفتی؛ ممنوع

وزیر پیشنهادی نفت با اعلام اینکه هیچ کدام از مدیران صنعت نفت نباید وارد فعالیت‌های سیاسی و گروهی شوند، تصریح کرد: در صنعت نفت اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب خط قرمز تمامی فعالیت ها و کارها است.

وی با تقدیر از عملکرد وزیران اسبق وزارت نفت در طول فعالیت خود، اظهار داشت: در شرایط فعلی مسایل داخلی صنعت نفت و تاثیر نفت بر اقتصاد ملی را دو رویکرد اصلی برای اداره این پیشران اقتصادی کشور در نظر می‌گیرم..

این مقام مسئول از تسریع در طرح توسعه میادین مشترک نفت و گاز به ویژه پارس جنوبی و میادین مشترک نفتی با عراق به عنوان یکی از برنامه‌های اولیت دار خود در صنعت نفت یاد کرد و افزود: ‌در کنار آن حفظ و صیانت از ذخایر هیدروکربوری، جمع‌آوری گازهای همراه نفت و جلوگیری از توقف تولید نفت از دیگر برنامه‌های اولویت دار در صنعت نفت است.

احیا و بازسازی نیروی انسانی

وی همچنین از احیا و بازسازی نیروی انسانی به عنوان یکی دیگر از فعالیت‌های اولویت دار خود در صنعت نفت یاد کرد و افزود: ‌برای تقویت کارکنان و مدیران صنعت نفت برنامه ویژه‌ای دارم ضمن آنکه معتقدم صنعت نفت نیاز واردات مدیر از خارج از وزارت نفت را ندارد.

قاسمی با اعلام اینکه در مقطع کنونی با وجود مسایل و مشکلاتی همچون چالش‌های دولت و تحریم برای خدمت به نظام و مردم مسئولیت مدیریت وزارت نفت را بر عهده گرفته است، تاکید کرد: شخصاً بر این باورم که اگر سوپرمن هم باشم نمی توانم به صورت انفرادی صنعت نفت را اداره کنم و بر این اساس، به فعالیت‌های جمعی و گروهی و یک وفاق همه جانبه برای اجرای پروژه‌های صنعت نفت نیاز دارم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
NORWAY
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
1
از حالا خودش میدونه که کاری ازش نمیاد....
نظرات بینندگان