arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰

ممنوعیت شنا در ماه رمضان در مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: كسی حق شنا در طرح‌های دریا در ماه مبارك رمضان در مازندران را ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: كسی حق شنا در طرح‌های دریا در ماه مبارك رمضان در مازندران را ندارد.

به گزارش فارس، هادی ابراهیمی در مورد باز یا بسته بودن طرح‌های سالم سازی سواحل در ایام ماه مبارك رمضان اظهار داشت: با هر گونه روزه‌خواری و زیر سئوال بردن ارزش‌های دینی در ایام ماه مبارك رمضان در هر جای استان و حتی طرح‌های سالم‌سازی دریا مقابله می‌شود.

وی با اشاره به اینكه استانداری مازندران نظرش این بود كه طرح‌های دریا در استان در ایام ماه مبارك رمضان بسته شود، خاطرنشان كرد: این تصمیم در مازندران اعمال می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه از كاهش 35 درصدی آمار غریق در مازندران در تابستان امسال خبر داد و گفت: تا امروز 57 نفر در خارج از طرح‌های سالم‌سازی سواحل مازندران غرق شدند.

این مسئول تاكید كرد: تمام غریق در خارج از طرح‌های دریا بوده و كسی در طرح‌های سالم‌سازی سواحل غرق نشده است.

ابراهیمی با اشاره به اینكه امسال طرح‌های دریا در استان مازندران به صورت منسجم و بهتر از سال‌های گذشته از دید مسئولان و مسافران اجرا شده، خاطرنشان كرد: چندین طرح دریا امسال با مشاركت بسیج سازندگی سپاه كربلای مازندران اجرا شده كه رضایت از این طرح‌ها بسیار بالا بوده است.

وی با اعلام اینكه استانداری مازندران به عنوان متولی طرح سالم‌سازی سواحل در استان مازندران برای نخستین بار معرفی شد به بازدیدها هفتگی و روزانه‌اش از روند اجرای طرح‌های سالم‌سازی سواحل اشاره كرد و گفت: هر چند نواقصی در اجرای طرح‌های دریا وجود داشته و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیاد است، اما در مجموع رضایت عمومی بیشتر از سال‌های گذشته بوده است.

رئیس ستاد سالم‌سازی سواحل مازندران در ادامه در مورد راه‌‌اندازی طرح عمران سواحل كه در روزهای اول اجرایی شدن طرح سالم‌سازی سواحل مطرح شده بود نیز متذكر شد: بزودی طرح عمران سواحل دریا به صورت خاص كه متولی و ماموریت آن را بر عهده استانداری می‌گذارد اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینكه این سازمان دو مسئولیت در بخش عمرانی و فرهنگی و اجتماعی را در دستور كار برای سواحل دارد، گفت: به محض اینكه ابلاغیه طرح از سوی وزارت كشور تصویب و اجرا شود به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

ابراهیمی در ادامه از افزایش 30 درصدی حضور مسافران و گردشگران به طرح‌های سالم‌سازی سواحل در مازندران خبر داد و خاطرنشان كرد: 20 درصد جمعیت كشور از طرح‌های سالم‌سازی سواحل مازندران استفاده كردند كه این مسئله نشان میدهد كه باید رویكرد دولت و مسئولان تامین اعتبار طرح‌های دریا و نگاه به این بخش ویژه باشد.

این مسئول ادامه داد: با اعتبارات قطره چكانی نمیتوان طرح‌های دریا سالم و فاخر به مردم ارائه داد.

رئیس ستاد سالم‌سازی سواحل مازندران در مورد اختصاص اعتبارات ملی به طرح‌های سالم‌سازی سواحل در مازندران یادآور شد: هیچ اعتبار ملی به این بخش اختصاص نیافته است.

وی اضافه كرد: تمام اعتبارات و هزینه‌های صورت گرفته در این بخش از سرفصل‌های اعتبارات استانی و سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پایان با تاكید بر اینكه با هر گونه ولنگاری و ناهنجاری در طرح‌های سالم‌سازی سواحل جلوگیری می‌شود، اذعان داشت: از حرمت‌شكنی در سواحل مازندران جلوگیری می‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
نخود آش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
0
دریا رفتن هم ممنوع شد!!عجب شما صلاح مردم رو پس بهتر از خودشون تشخیص میدی!! آمار شمال رفتن وعشق و حال در ماه رمضان خودش پایین میاد شما خودتو شیرین نکن اخوی!!
ناشناس
|
PORTUGAL
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
0
خوب میریم گیلان ! یا کیش ! یا اصلا" آنتالیا !!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان