arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰

استيلي: قول قهرماني نمي دهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حميد استيلي گفت: باشگاه نيازهاي من را در فصل نقل و انتقال ها برآورده کرده و تا جايي که مي توانست تلاش خود را در گرفتن بازيکنان جديد انجام داد. سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري اين تيم در آغاز صحبت هايش اظهار کرد: ما بازيکناني را در اين فصل به پرسپوليس آورديم که همه آن ها قبلا پرسپوليسي بودند، به غير از يک بازيکن خارجي که در ترکيه به ما اضافه شد،

علي کريمي ، ميثاق معمارزاده، محمد نصرتي و مهرداد اولادي و کاظميان همگي بازيکناني بودند که به دليل عرق و تعصبي که به پرسپوليس داشتند، به تيم ما آمدند و مثلا بازيکني مثل علي کريمي قرارداد سفيد امضا کرد و اين براي ما مهم و ارزشمند است.

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: من بازي تهاجمي را براي پرسپوليس مد نظر دارم و در شاهين و استيل آذين و همچنين در پرسپوليس فصل 88 هم تهاجمي بازي مي کرديم. اميدوارم با بازيکناني که در اين فصل جذب کرديم بهترين نتايج را بگيريم. استيلي درباره کاپيتان پرسپوليس در فصل بعد گفت: کاپيتان اول تيم علي کريمي خواهد بود و کاپيتان دوم و سوم را هم پس از مشورت با کميته فني و مايلي کهن انتخاب خواهيم کرد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره علت خريد جواد کاظميان هم اعلام کرد: مصدوميت علي عسگري طولاني شده بود و ما روز آخر به اين نتيجه رسيديم که به کاظميان نياز داريم. از اولين تمرين تيم به همه بازيکنان القا کرده ايم که هدف ما قهرماني در سه جام است، اما من قول قهرماني نمي دهم.
نظرات بینندگان