arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰

پیش بینی علیخانی درباره انتخابات و رئیس جمهور آینده

روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف در تاریخ سوم جولای سال جاری میلادی در گزارشی به قلم "دامین مک‌الوری" نوشت: محافظه‌کاران و اصلاح‌طلبان ایرانی انتخابات آتی مجلس ۲۹۰ نفره ایران را فرصتی برای ترمیم شکاف‌هایی می‌بینند که با انتخاب محمود احمدی‌نژاد در سال ۲۰۰۹ به ریاست‌جمهوری ایجاد شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جهان: روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف در تاریخ سوم جولای سال جاری میلادی در گزارشی به قلم "دامین مک‌الوری" نوشت: محافظه‌کاران و اصلاح‌طلبان ایرانی انتخابات آتی مجلس ۲۹۰ نفره ایران را فرصتی برای ترمیم شکاف‌هایی می‌بینند که با انتخاب محمود احمدی‌نژاد در سال ۲۰۰۹ به ریاست‌جمهوری ایجاد شده است.

قدرت الله علیخانی، یک نماینده مذهبی سرشناس اظهار داشت: "ما بر این باوریم که انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران زودتر از زمان قانونی برگزار خواهد شد و یک روحانی به ریاست جمهوری انتخاب می‌شود که در برابر رهبری معظم فروتنی بیشتری از خود نشان دهد."

این روزنامه انگلیسی ضمن طرح این ادعا که ایران از بهار عربی در هراس است، مدعی شد که اصلاح‌طلبان نیز از انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری استقبال کرده و به نقل از آیةالله هاشمی رفسنجانی نوشته است: "تاریخ ثابت کرده است که ما اگر در میان اکثریت مردم شاهد وفاق نباشیم، در تضمین آینده خود با شکست مواجه می‌شویم."

دیلی‌تلگراف سپس مدعی شده است که حتی محاکمه احمدی‌نژاد نیز به تنهایی نمی‌تواند جنبش موسوم به سبز را راضی کرده و به نقل از "اردشیر امیر ارجمند"، سخنگوی یکی از سران فتنه انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را زیر سوال برده است.

دیلی‌تلگراف سپس به نقل از فرزند شاه معدوم، رقابت در انتخابات مجلس نهم را سرآغازی برای رقابت انتخاباتی در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری دانسته است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
5
4
شیخ قدرت آدم دوست‌داشتنی است ولی پیش‌بینی‌های سیاسی‌شان خیلی تعریفی ندارد.
قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 84 هم ایشان در یک سخنرانی عمومی پیش‌بینی کردند که آقای هاشمی با بیش از بیست میلیون رای رییس جمهور می‌شود و رسما اعلام کردند که اگر هاشمی رییس جمهور نشود من از مجلس استعفا خواهم داد!
milad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
1
0
انشاالله که پیش بینی ایشان درست از آب در آید... انشاالله به حق این ماه مبارک رمضان...
syed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
1
0
با سلام صلابت وفروتنی روحانیت در کنار مقام معظم رهبری خواهد بود وروحانی بر مصدر قوه مجریه به مراتب بهتر از غیر معمم است 00000000000000
نظرات بینندگان