arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۸ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶

تخفیف 30 درصدی هتل‌های مشهد از امروز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از ثبت 9میلیون شب اقامت از آغاز تعطیلات تا یکم فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، مرتضی رحمانی‌موحد با اعلام نخستین آمار سفرهای نوروز سال ۹۶، اظهار کرد: تا پایان روز یکم فروردین‌ماه، ۹ میلیون نفر شب اقامت در کشور ثبت شده و ۹.۵ میلیون مسافر نوروزی نیز از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و مذهبی کشور بازدید کرده‌اند. همچنین بیش از ۵۴ هزار پرونده‌ی تعزیراتی در کشور رسیدگی و بررسی شده است.

وی با بیان این‌که یکی از مشکلات موجود در کشور دسترسی نداشتن به آمار اقامت مسافران در منازل شخصی، فامیلی و اقامتگاه‌های غیر رسمی است، گفت: باید نظام آماری چند وجهی با یک نگاه تخصصی در حوزه‌ی همه اقامتگاه‌ها و خدمات کشور به دست آید که مقدمات این نظام آماری در حال تدوین و آماده‌سازی است.

او که در ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی حاضر شده بود، این شهر را مقصد نخست مسیرهای انتخابی مردم به ویژه در مرحله نخست سفرهای نوروزی اعلام کرد و یادآور شد: خراسان رضوی با محوریت مشهد مقدس پرحجم‌ترین و متنوع‌ترین بستر خدمات رسانی را در یک هفته اخیر داشته است.

رحمانی‌موحد همچنین حجم خدمت به مردم در سراسر کشور را منحصر به فرد دانست و افزود: در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، دستورالعمل کشوری ابلاغ شده و دستگاه‌های مختلف سراسر کشور در قالب ۳۱ ستاد استانی و ۴۶۰ ستاد شهرستانی در حال خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.
نظرات بینندگان