arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰

دستگيری دهمين متهم حادثه خمينی‌‌‌شهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس كل دادگستري استان اصفهان گفت: دهمين متهم حادثه خميني‌شهر در منزل يك قاچاقچي در كرمان به دام قانون افتاد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، غلام‌رضا انصاري با اشاره به دستگيري يكي ديگر از متهمان حادثه خميني‌شهر اظهار داشت: شب گذشته با تلاش‌هاي مستمر دستگاه قضايي و نيرو‌هاي انتظامي دهمين متهم حادثه خميني‌شهر در كرمان دستگير شده و در دام قانون گرفتار شده است.

وي به تعداد متهمان دستگير شده اشاره كرد و افزود: در حال حاضر با دستگيري اين متهم تعداد متهمان حادثه خميني‌شهر به 10 نفر رسيده است.

رئيس كل دادگستري استان اصفهان با اشاره به متهم دستگير شده تصريح كرد: متهم به اسم «حميد.ن» و از متهمان سابقه‌دار بوده كه دستگيري اين فرد در روز گذشته در كرمان در منزل يكي از قاچاقچيان اتفاق افتاد.

وي به زمان رسيدگي به پرونده اين متهمان اشاره كرد و ادامه داد: نخستين جلسه دادگاه رسيدگي به اتهامات متهمان خميني‌شهر در روز 18 مرداد ماه جاري برگزار مي‌شود.

انصاري تاكيد كرد: اين پرونده در شعبه 18 دادگاه كيفري استان رسيدگي مي‌شود و رسيدگي به پرونده اين متهمان در صلاحيت دادگاه كيفري استان است.

وي به ضرورت اجراي عدالت در جامعه اشاره كرد و بيان داشت: تلاش‌هاي مستمر دستگاه قضايي و نيرو‌هاي انتظامي براي دستگيري دهمين متهم حادثه خميني‌‌‌شهر در شب گذشته محقق شده است و اين افراد براي اجراي عدالت در ميان مردم به صورت مداوم و مستمر تلاش مي‌كنند.
نظرات بینندگان