arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰

بشار اسد: ارتش نماد وحدت و دفاع از كشور است

رئيس جمهوري سوريه در سخناني به مناسبت روز ملي ارتش سوريه با تبريك اين روز به مردم اين كشور بر بازپس‌گيري بلندي‌هاي جولان تاكيد كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس جمهوري سوريه در سخناني به مناسبت روز ملي ارتش سوريه با تبريك اين روز به مردم اين كشور بر بازپس‌گيري بلندي‌هاي جولان تاكيد كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه (سانا)، بشار اسد، رئيس جمهوري سوريه در سخناني كه به مناسبت روز ملي ارتش در مجله "ارتش ملي" چاپ شد، با تبريك اين روز به مردم سوريه خصوصا نظاميان اين كشور ارتش را نماد وحدت و دفاع از كشور دانست.

وي با اشاره به موقعيت استراتژيك سوريه در منطقه و حوادث اخير در اين كشور تصريح كرد: ما مطمئنيم كه وحدت و يكپارچگي ما باعث افزايش كينه دشمنان‌مان مي‌شود و در عين حال مطمئن هستيم كه با هوشياري و آگاهي ملت مي‌توانيم اين فصل جديد از توطئه‌ها را كه به دقت براي آن برنامه‌ريزي شده است، خنثي كنيم. همه ملت‌ شريف سوريه يقين دارند كه با تمام قدرت از اين بحران خارج خواهيم شد.

رئيس جمهوري سوريه در ادامه افزود: كساني كه فكر مي‌كنند توطئه‌ عليه كشور باعث مي‌شود كه ما از حقوق و آرمان‌هاي خود دست بكشيم، سخت در اشتباهند. اصرار ما بر صلح و آشتي به اين معني نيست كه حتي از يك وجب از خاك و آب كشور بگذريم، بلندي‌هاي جولان سوريه همچنان عربي و متعلق به سوريه باقي خواهد ماند و به شكل كامل به آغوش وطن باز خواهد گشت.

بشار اسد با اشاره به روابط خارجي سوريه تاكيد كرد: ما در تعامل با كشورهاي خارجي و در سطح بين‌المللي همچنان جايگاه فاخر خود را حفظ خواهيم كرد و شيوه‌ي خود را براي برپايي صلحي فراگير و عادلانه براساس قطعنامه‌هاي سازمان ملل ادامه خواهيم داد. قطعنامه‌هايي كه بر پايه آن اسرائيل بايد از سرزمين‌هاي عربي خارج شود و تا مرزهاي 1967 عقب‌نشيني كند و هر كسي كه غير از اين فكر مي‌كند، در توهم به سر مي‌برد، سختي‌ها و توطئه‌ها بر پايداري و قدرت ما مي‌افزايد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
0
*از دفتر خاطرات یک دیکتاتور**
**مردم دو دسته‌اند، یا گول می‌خورند یا گلوله**... ***
نظرات بینندگان