arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۶

بیش از 6 هزار نیروی پلیس تامین امنیت نوروزی مردم را عهده دار هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر کمیته امنیت و انتظامی ستاد اجرایی مازندران، گفت: بیش از 6 هزار و 503 نفر نیروی کادر وظیفه به مسافران نوروزی مازندران خدمات ارائه می کند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، سرهنگ سیدتقی میرحسینی اظهار داشت: بیش از 6 هزار و 503 نفر نیروی کادر وظیفه به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کند.
 
وی افزود: 22قرارگاه اصلی در شهرستان ها و 56قرارگاه فرعی در استان و همچنین هزارو457اکیپ گشت خودرویی ،موتوری و پیاده در سطح استان جهت حفظ امنیت تلاش می کنند.
 
دبیر کمیته امنیت و انتظامی ستاد اجرایی مازندران، گفت: با حضور نیروهای انتظامی  در محورهای مواصلاتی ، هشدارها،آموزشهای  ترافیکی ،انتظامی و امنیتی فوتی های تصادفات جاده ای  نیز از 25اسفند تا کنون  43درصد کاهش داشت.
 
وی ادامه داد: توصیه می شود رانندگان در محل های مشخص اسکان پیدا کنند و از برپایی چادر به صورت انفرادی و اماکن خلوت خودداری کنند.
 
میرحسینی ، گفت:مردم و مسافران  از به همراه داشتن وسایل و اشیا گران بها در خودرو خودداری کنند و همچنین از رها کردن کودکان دراماکن عمومی خودداری کنند.
 
وی ایجاد نظم و ارامش برای مسافران ومردم را از وظایف مهم ناجا برشمرد و گفت: نیروی انتظامی به طور شبانه روزی  برای برقراری نظم و امنیت  مسافران و گردشگران نوروزی تلاش می کند.
نظرات بینندگان