arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰

زندان‌های ما سه برابر ظرفیت خود زندانی دارند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مساله تفکیک زندانیان با توجه به جرمی که مرتکب شده‌اند در زندان‌های کشور رعایت نمی‌شود، گفت: در حال حاضر زندان‌های ما حدود سه برابر ظرفیت خود زندانی دارند.

به گزارش انتخاب؛ "موسی غضنفرآبادی" در رابطه با ساماندهی زندان‌ها و تفکیک زندانیان با توجه به جرم آنها، اظهار کرد: متاسفانه این موضوع در زندان‌های ما رعایت نمی‌شود البته در مورد نگهداری جوانان و افراد کمتر از ۱۶ سال این مسئله تا حدودی اجرا می‌شود.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت تفکیک زندانیان از یکدیگر افزود: زندانیان باید با توجه به جرمی که مرتکب شده‌اند از یکدیگر تفکیک شوند و این‌گونه نباشد که مجرمی که مرتکب سرقت شده با کسی که جرمش مواد مخدر است در یک جا نگهداری شوند.

وی تصریح کرد: باید ابزار و امکاناتی در اختیار سازمان‌ زندان‌ها قرار بگیرد، زیرا در حال حاضر زندان‌ها سه برابر ظرفیت خود زندانی دارند؛ اما در صورتی که فضای زندان‌ها افزایش پیدا کند به طور قطع تفکیک زندانیان نیز به راحتی امکان‌پذیر است.

غضنفرآبادی همچنین به اعتبارهای اختصاص یافته به این مسئله اشاره کرد و ادامه داد: قوه قضاییه هر سال نیازهای و کمبودهای خود را به دولت اعلام می‌کند؛ اما متاسفانه اعتباراتی که دولت به این مسائل اختصاص می‌دهد قابل توجه نیست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
2
نه بابا ! اشتباه میکنین ها !!!
یعنی الان ایران دویست و ده میلیون جمعیت داره!؟؟؟؟
نظرات بینندگان