arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰

عذرخواهی تلفنی فتح‌الله‌زاده از سعید راد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از مراسم رونمایی از پیراهن استقلال، فتح‌الله‌زاده با سعید راد تماس گرفت.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر؛ فتح‌الله‌زاده که متوجه شده بود سعید راد به خاطر شعارهای برخی از هواداران استقلال ناراحت شده و جلسه رونمایی از پیراهن استقلال را ترک کرده، با او تماس گرفت تا از این بازیگر سینما عذرخواهی کند.

سعید راد یکی از پرسپولیسی‌های قدیمی است اما توسط باشگاه استقلال به مراسم رونمایی از پیراهن استقلال دعوت شده بود که در اواسط جلسه از شعارهای هواداران استقلال ناراحت شد و جلسه را ترک کرد. فتح‌الله‌زاده هم که متوجه این اتفاق شده بود، پس از جلسه با او تماس گرفت. سرپرست باشگاه استقلال در مورد تماس تلفنی‌اش با سعید راد می‌گوید: «با آقای راد صحبت کردم و گفتم شما از مفاخر ما هستید. ما شما را صدا کردیم اما دیدیم تشریف ندارید. به آقای راد گفتم دوست دارم یک فیلم سینمایی بسازم و ایشان نقش اولش باشد. با جمشید مشایخی هم صحبت کردم در مورد این ماجرا.»

علی فتح‌الله‌زاده پس از مراسم رونمایی از پیراهن استقلال دنبال علی دایی هم بود تا طی تماسی تلفنی، از او به خاطر تقلید صدایش عذرخواهی کند. در مراسم رونمایی از پیراهن استقلال، شخصی دعوت شده بود که تبحر ویژه‌ای در تقلید صدای چهره‌های فوتبالی دارد. او در این مراسم صدای علی دایی را هم تقلید کرد و فتح‌الله‌زاده به خاطر همین موضوع می‌خواست از علی دایی عذرخواهی کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
1
چرا عاقل کند کاری... یک مراسم که سراسر توهین به رقیب است...یادتان هست پارسال میداوودی به پدر پرسپولیسی خود گفت به پرسپولیس گل میزنم تا سکته کنی عاقبتش چه شد؟با این نیت که اولین روز را با تحقیر و توهین شروع کنند گمان نمیکنم امسال لطف خدا شامل حالشان شود. هر چند چون همیشه لطف داوران با انها باشد.
هوادار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
1
چه خوب بود فتح اله زاده در همون جمع اجازه نمیداد ایشان بروندو از ایشان دفاع می کردند،نه بعداز جلسه تلفنی عذرخواهی بکنند.
نظرات بینندگان