arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰

پاسخ رامبد جوان به ادعای "شوخی های جنسی در فیلم ورود آقایان ممنوع"!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هفته گذشته جلسه نقد و بررسی فیلم ورود آقایان ممنوع در حوزه هنری برگزار شد که حاشیه هایی در بر داشت.

به گزارش انتخاب؛ ویشکا آسایش در جواب به سوالی از دعوت شدن به دفتر منیژه حکمت برای صحبت در مورد فیلم اشاره کرد. در تکمیل حرفهای آسایش، جوان هم به روند دست به دست شدن فیلمنامه گریزی زد و گفت فیلمنامه را خانم حکمت خریداری می کند و سرتیپی هم تهیه کنندگی کار را به عهده می گیرد.

بازیگر نقش قطام در سریال امام علی(ع) به الهام گیری خود از خواهران روحانی خشن، رسمی و قانونمند مدرسه زبان فرانسوی در دوران کودکیش خبر داد و گفت مادرم هم هر وقت می خواست ما را تنبیه کند با چشمانش این کار را می کرد. وی افزود که من از سه چهار سالگی با مقررات خشک و سخت و خشن بزرگ شده ام.

همچنین رامبد جوان علت حذف سکانس های کیسه هوا که می توانست کمک زیادی به فیلم بکند را شخص خانم منیژه حکمت دانست.

اما جلسه زمانی حالت جنجالی به خود گرفت که بلندگو به میان تماشاگران آمد و در همان سوال اول تماشاگری به غیر اخلاقی بودن فیلم اشاره کرد و حدود ۷۰درصد فیلم را شوخی های پیرامون مسائل جنسی و ارجاعات جنسی در ذهن دانست که گویا می خواهد به هر قیمتی مخاطبان را بخنداند و از رامبد جوان علت آن را جویا شد که رامبد جوان ابتدا از جمع پرسید که آیا چنین چیزی را قبول دارند و پس از اینکه با جواب مثبت اکثر حضار رو به رو شد گفت مگر موضوع جنسی بد است؟!

وی در ادامه افزود با دیدن فیلم احساس سخیف بودن به مخاطب دست نمی دهد و اگر اینطور شود مشکل از شماست! معمولا شوخی در دنیا با سه باور مهم سیاست، جنسی و مذهب صورت می گیرد. ما در راه رفتن هم با مسائل جنسی همراهیم.

او اضافه کرد: شوخی های فیلم اصلا به حریم خانواده آسیب نمی زند و کودکان اصلا متوجه این شوخی ها نمی شوند درغیر این صورت نه خودم و نه پیمان ورود به مسائل خصوصی و حریم دیگران را نمی پسندیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شریف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
4
0
بفرمایید مردم هم به این فیلم منفی دادند.حالا حالاها باید بدوی تا به گرد پای دهنمکی برسی.تا آخر سال هم رو پرده باشه فیلمت یک سوم اخراجیها هم نمیشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
1
0
in baba kolan az mokh tatile
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
1
0
رامبد کلا آدم خوشی است و تقریبا هیچ چیز برایش مهم نیست..
نظرات بینندگان