arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶

تغییر احتمالی در ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرسپولیس با چندین تغییر به مصاف تیم مجید جلالی خواهد رفت.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین، تیم پرسپولیس پس از باخت تلخ مقابل صنعت نفت، خود را برای یک بازی سخت دیگر آماده می کند. این بار پیکان با هدایت مجید جلالی قرار است مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. پیکانی که در نیم فصل اول توانست پرسپولیس آماده آن روزها را متوقف کند.

تیم برانکو در حالی چهارشنبه عصر در استادیوم آزادی از خودرو سازان پذیرایی خواهد کرد که قطعا در ترکیب خودش تغییراتی را انجام خواهد داد. عملکرد خط دفاعی پرسپولیس بازهم نامطمئن بود. بیرون نشستن صادق محرمی و استفاده از ماهینی و ربیع خواه در جناحین جواب نداد تا برانکو احتمالا بار دیگر به همان سیستم قبل عید باز گردد. صادق محرمی بار دیگر در سمت راست خط دفاعی قرار خواهد گرفت و ماهینی به جناح چپ نقل مکان خواهد کرد.

اما دیگر چالش پرسپولیس در میانه میدان خواهد بود. فرشاد احمدزاده یکی از غایبان پرسپولیس است تا دست برانکو با توجه به نیمکت ضعیفش، خالی تر از همیشه باشد. این امکان وجود دارد که وحید امیری یک خط عقب بیاید تا لوزی کمال، سروش، مسلمان را کامل کند و به جای امیری در خط حمله نوبت بازی به سامان نریمان جهان یا علی علیپور برسد.  در این میان احتمال دارد که برانکو رو به جوان گرایی بیاورد و مثلا فرصت بازی به احسان علوان زاده بدهد که البته احتمالش زیاد نیست زیرا سرمربی سرخ ها در این فصل تمایل زیادی به استفاده از جوانان تیمش نشان نداده. 


نظرات بینندگان