arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۹ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
حبیبی در گردهمایی انتخاباتی حزب موتلفه:

موتلفه پیش‌قدم ائتلاف در جریان اصولگرایی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: این حزب در طول انقلاب ثابت کرده هر وقت بحث ائتلاف اصولگرایان مطرح شود پیش‌قدم بوده است.
 
به گزارش انتخاب به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عصر امروز سه شنبه طی سخنانی در کنگره  انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به خدمات گسترده نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: شواهد گسترده‌ای دارم که بگویم نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقایسه با حکومت پهلوی خدمات گسترده‌ای داشته است که به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از رویکرد روسای دولت‌های گذشته که دوران قبل از دولت خود را به کم‌کاری متهم کرده بودند گفت: بنده همانطور که با گفته‌های آقای احمدی‌نژاد مخالفم که عملکرد دوره‌های قبلی خود را کاملا نادیده می‌گرفت با گفته‌های آقای روحانی نیز مخالفم که همواره نه تنها دولت قبل را متهم به کم‌کاری دانستند بلکه اظهار می‌داشتند که خروجی‌های دولت نهم و دهم در کشور چیزی به جز خرابی نبودند.
 
حبیبی ادامه داد: ما معتقدیم اولا باید پشتیبان اصولی برای دستگاه‌های مختلف نظام باشیم بدین معنا که هر کجا عملکرد دستگاه‌ها مثبت بود صادقانه آن را بیان کنیم و متقابلا در مواقعی که کم‌کاری در بخش اجرایی کشور پیش آمد با رعایت ادب و نه با تخریب به انتقاد از دستگاه‌ها بپردازیم.
 
وی با انتقاد از دولت روحانی و وعده‌های بر زمین مانده این دولت تصریح کرد: امروز ما باید ببینیم وعده‌های دولت یازدهم تا چه مقدار محقق شده‌ اند زیرا این دولت ابتدا با شعار بهبود وضعیت اقتصادی آن با معجزه‌ای 100 روزه پا به عرصه رقابت‌های انتخاباتی گذاشت، اما در صحنه عمل چنین وعده‌ای محقق نشد.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بحث مهار تورم در دولت روحانی گفت: متاسفانه این دولت در بحث تورم تنها صورت مسئله را پاک کرده است بدین معنا که تورم موقعی مسئله مهمی است که کار و فعالیت اقتصادی در کشور صورت گیرد والا اگر تمام فعالیتهای اقتصادی را متوقف کنیم به این امید که تورم را مهار کنیم از لحاظ اقتصادی هیچگونه توجیهی ندارد و هنر نیست.
 
حبیبی در ادامه با اشاره به موضوع سیاست خارجی و راهبردهای دولت یازدهم در این عرصه اظهار کرد: متاسفانه در بحث سیاست‌های خارجی در دولت یازدهم به مردم اینگونه القاء کرد که بدون کنار آمدن با آمریکا رسیدن به رونق اقتصادی امکانپذیر نیست که ما این موضعگیری دولت آقای روحانی را بشدت محکوم می‌کنیم.
 
وی تاکید کرد کنار آمدن با آمریکا به معنی کنار گذاشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی است. زیرا دشمنی آمریکایی‌ها با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران و از ابتدای انقلاب اسلامی شروع شده و ما هیچ راه حلی جز مقابله و مقاومت در برابر زورگویی‌های آمریکایی‌ها نداریم.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان ویژگی‌های یک رئیس جمهور موفق تصریح کرد: ما معتقدیم در این برهه حساس تنها یک فرد انقلابی به همراه یک تیم کارشناسی و گروه متخصص انقلابی برای اداره کشور نیاز است.
 
حبیبی با اشاره به فعالیت‌های حزب موتلفه برای حضور قدرتمند در صحنه انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم گفت: ما برای اداره کشور از سال‌های قبل اقدام به کادرسازی کرده‌ایم و در بسیاری از نقاط کشور افرادی را شناسایی کرده‌ایم که در بانک اطلاعاتی ما گنجانده شدند و هرگاه که بخواهیم می‌توانیم از پتانسیل‌های بالای آنها نهایت استفاده را ببریم.
 
وی ادامه داد: ما از ابتدای امسال تصمیم گرفتیم که حزب با تمام پتانسیل‌هایی که چه از لحاظ برنامه‌ای و چه از لحاظ کادر مدیریتی دارد وارد کارزار رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری دوازدهم شویم.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ویژگی‌های میرسلیم به عنوان کاندیدای منتخب حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: ما در اوایل آذرماه سال گذشته رسما نامزدی مهندس میرسلیم به نمایندگی از حزب موتلفه اسلامی را اعلام کردیم. مهندس میرسلیم اولا شخصیت متدینی است به معنای واقعی، ثانیا به معنای واقعی کلمه انقلابی است، انقلابی بودن ایشان به معنای تبعیت دینی از مقام معظم رهبری و همچنین حضرت امام در سال‌های قبل از رحلت ایشان است نه صرفا تبعیت در چارچوبهای اداری.
 
حبیبی ادامه داد: مهندس میرسلیم برای اداره کشور ذهن مدیریتی دارد که ویژگی بسیار مهمی است. همچنین ایشان از پشتیبانی یک حزب 50 ساله برخوردار است.
 
وی با بیان اینکه موتلفه همواره در طول انقلاب ثابت کرده هر وقت بحث ائتلاف اصولگرایان مطرح شود پیش‌قدم بوده است، ادامه داد: ما در بسیاری از مواقع تاریخی ثابت کرده‌ایم که حزب موتلفه در مواقعی که حتی موافق با نظر طیف اصولگرایی نبوده با آنها ائتلاف کرده‌اند.
نظرات بینندگان