arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶

لاریجانی: حمایت از تولید ملی و اشتغال نیاز به عزم عمومی رسانه ای دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت ایجاد انگیزه برای کارآفرینان، درخصوص نقش رسانه گفت: لازم است عزم عمومی رسانه‌ای برای پرورش ایده‌های کارآفرینی و حمایت از تولید ملی صورت گیرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، علی لاریجانی در دیدار نوروزی خود با خبرنگاران خبرگزاری خانه ملت که عصر امروز(سه شنبه، 15 فروردین ماه) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد ضمن تبریک سال جدید به بیان نکاتی در خصوص فعالیت‌های این خبرگزاری پرداخت و گفت: زمان آن فرا رسیده تا حوزه کاری خبرگزاری که به صورت تخصصی در حوزه مجلس است ارتقاء یابد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی بر همین اساس با اشاره به ظرفیت بالای خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد: انعکاس سایر اخبار داخلی و خارجی در خبرگزاری خانه ملت می تواند مطلوب باشد و صرفا به حوزه مجلس پرداخته نشود.
 
وی با اشاره به شعار سال که بر مبنای حمایت از تولید ملی و اشتغال است، عنوان کرد: لازم است در این زمینه کار رسانه ای صورت گیرد و نیاز به عزم عمومی دارد که در این زمینه رسانه ملی و وزارت فرهنگ نیز نقش بسزایی دارند؛ از طرفی خبرگزاری خانه ملت به علت سهولت دسترسی به نمایندگان، ظرفیت خوبی برای استفاده از نظرات نمایندگان صاحب‌نظر دارد.
 
لاریجانی ادامه داد: شما می توانید با کمیسیون های تخصصی که در حوزه تولید ملی فعالیت کرده و اقداماتی داشته اند صحبت و جمع بندی ها را منعکس کنید همچنین می توانید با انجمن های علمی در این خصوص مصاحبه هایی داشته باشید.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه باید کارآفرینان انگیزه مند شوند، خاطرنشان کرد: این انگیزه مندی باید به صورت طبیعی بوده و تصنعی نباشد لذا باید ایده‌ها پرورش یابد و چنانچه طبق نظر مقام معظم رهبری، تولید ملی و جهش صادراتی بسیار حائز اهمیت است، باید در این زمینه تمرکز بیشتری صورت گیرد.
نظرات بینندگان