arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
تایید خبر «انتخاب»؛

سخنگوی «جمنا» اعلام کرد: رئیسی و جلیلی سازوکار ائتلاف را نپذیرفته اند

رئیسی نیز خودشان را برای کاندیداتوری پیشنهاد نکرده است بلکه کاندیداتوری ایشان از سوی مردم و مجمع عمومی صورت گرفت که رأی بسیار خوبی نیز آورد و بنده اینجا اعلام می‌کنم که آقای رئیسی در مجمع 3 هزار نفری جبهه مردمی رأی اول را کسب کرد. این در حالی بود که وی نه حضور داشت و نه اعلام آمادگی کرده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی «جمنا» اعلام کرد: رئیسی و جلیلی سازوکار ائتلاف را نپذیرفته اند

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره حضور حجت‌الاسلام رئیسی در مجمع دوم و کاندیداتوری وی، گفت: آیت‌الله رئیسی نیز خودشان را برای کاندیداتوری پیشنهاد نکرده است بلکه کاندیداتوری ایشان از سوی مردم و مجمع عمومی صورت گرفت که رأی بسیار خوبی نیز آورد و بنده اینجا اعلام می‌کنم که آقای رئیسی در مجمع 3 هزار نفری جبهه مردمی رأی اول را کسب کرد. این در حالی بود که وی نه حضور داشت و نه اعلام آمادگی کرده بود.

به گزارش «انتخاب»؛ وی تأکید کرد: ایشان مسائل مربوط به جمنا را پذیرفته است نه اینکه بگویم سازوکار را امضا کرده است،  اما آقای رئیسی به جمعی که به وی رأی داده‌اند ابراز ارادت کرده است.

دستجردی یادآور شد: از بین 10 کاندیدایی که فردا برنامه خود را ارائه می‌کنند باید به 5 نفری که جزو اصلحین هستند، رأی داده شود.

وی درباره کاندیداتوری سعید جلیلی نیز گفت: آقای جلیلی سازوکار جبهه را نپذیرفته است، از مجمع عمومی اول هم بنابر این بود کسانی در مجمع دوم معرفی شوند که سازوکار جبهه را پذیرفته باشند، آقای جلیلی پیش از این نیز گفته بود که بنده کاندیدا می‌شوم و کاری به جبهه مردمی ندارم اما با این حال ما برای اینکه به رأی اعضای جبهه احترام بگذاریم معرفی او توسط اعضای مجمع را پذیرفتیم و طبق رأی، ایشان جزو 10 نفر اول بود.

لازم به ذکر است که صبح امروز، «انتخاب» از عدم پذیرش سازوکار «جمنا» از سوی رئیسی و جلیلی خبر داده بود.
نظرات بینندگان