arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۵۹۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰

دیدار لیدر جریان انحرافی با فعالان اصلاح طلب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
لیدر اصلی جریان انحرافی در ادامه سلسله نشست های انتخاباتی خود، هفته گذشته با مسئول استان مازندران یکی از احزاب فعال اصلاح طلب در شهرستان ساری دیدار کرده است.

به گزارش عصر امروز، مهم ترین موضوع مورد بحث لیدر جریان انحرافی و نماینده این حزب اصلاح طلب در این دیدار تلاش برای ارائه یک لیست مشترک انتخاباتی بوده است تا بر این اساس کاندیدهای مشترک شناسایی و در قالب دو لیست وارد فضای انتخاباتی بشوند.

در این جلسه توافق شده است با گنجاندن اسامی مشترک در دو لیست ضمن تلاش برای کسب حداکثری کرسی های مجلس توسط این دو جریان،بعد از کسب کرسی های مجلس طبق یک توافق نا نوشته این دو جریان ضمن هم پوشانی خاموش در مجلس جناح اکثریت را تشکیل دهند.

گفتنی است که این حزب فعال اصلاح طلب که دارای روزنامه کثیر النتشار است با چراغ سبز جریان انحرافی به تازگی ضمن درخواست وام چند میلیاردی تومانی از دولت ،قول داده است که دیگر در ارگان رسانه ای خود اقدام به افشاگری علیه جریان انحرافی نکند.
این حزب اصلاح طلب شرط همکاری انتخاباتی با جریان انحرافی را منوط به تحقق پرداخت این وام کرده است، که این موضوع مورد تائید لیدر این جریان قرار گرفته است.

لازم به یادآوری است که لیدر جریان انحرافی طی هفته های گذشته با سفر به استان مازندارن و شهرستان ساری با برگزاری جلسات محفلی اقدام به برنامه ریزی برای نفوذ عوامل جریان انحرافی در لیست های انتخاباتی برای کسب کرسی های مجلس کرده است
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
1
5
انتخاب جان حرفای صد من یه غاز اصولگراپسند ازت تراوش میشه!
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
0
6
دروغ چرا؟ تا قبر آ آ آ آ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
12
کمتر به این حرفهای بدون سند ومغرضانه برخی سایت های خاص بپردازید.
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
0
آخه این دو تا با هیچ سریشی به هم نمی چسبند مردم را نادان حساب کرده اید؟ خالی بندی هم حدی داره ! با این کارها میخاید سهم خودتون رو در ایجاد جریان انحرافی با تایید بی چون و چرا از دولت ، مخفی کنید.
نظرات بینندگان