arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶

رضایتمندی ویژه مردم از خدمات بانک شهر در نوروز

این بانک جوان همواره تلاش کرده با سیستم‌ها و تکنولوژی‌های نوین روز حرکت کند و در این زمینه نیز خوش درخشیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به رضایتمندی مردم از خدمات بانک شهر به ویژه در ایام نوروز گفت: بانک شهر در مدت زمان کوتاه فعالیت خود، در ارائه خدمات به شهروندان عملکرد موفقی داشته است. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن پیرهادی، بااشاره به این‌که از مشتریان قدیمی این بانک است که هر سال با خدمات‌نوین تری از این بنگاه اقتصادی آشنا می شود، گفت: امروز بانک شهر،بسیاردسترس پذیر شده و این تسهیل دستیابی به خدمات بانکی، مرهون تلاش‌های شبانه روزی مسئولان و مدیران این بانک است.

 وی با اشاره به اطلاع رسانی‌های مناسب و گسترده این بانک به شهروندان در خصوص خدمات بانکی تصریح کرد: بانک شهر در این مدت، در ارائه خدمات به ویژه خدمات 24 ساعته به شهروندان موفق بوده است و همین موضوع سبب رضایت مخاطبان این بانک شده است. پیرهادی با اشاره به فعالیت‌های بانک شهر در حوزه خدمات نوین بانکداری نشان کرد: این بانک جوان همواره تلاش کرده با سیستم‌ها و تکنولوژی‌های نوین روز حرکت کند و در این زمینه نیز خوش درخشیده است. وی یکی از اقدامات حائز اهمیت بانک شهر در تعطیلات نوروزی ۹۶ راپشتیبانی قوی شهرنت‌های سطح کشور دانست و گفت: تعداد مراجعه مردم به شهرنت ها نشان دهنده استقبال از خدمات این بانک وپشتیبانی بسیار خوبآن به ویژه در ایام تعطیلات است.
برچسب ها: بانک شهر
نظرات بینندگان