arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶

توقف «طرح تحول سلامت» بیماران را فلج می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیرعامل کانون هموفیلی ایران گفت: آثار مثبت اجرای طرح تحول سلامت کاملاً مشهود است و ما نمی‌توانیم حتی تصور کنیم که این طرح یک لحظه از کار بیفتد چرا که ما هم فلج خواهیم شد.

به گزارش تسنیم، احمد قویدل ــ مدیرعامل کانون هموفیلی ایران در دیدار نوروزی وزیر بهداشت با نمایندگان انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد که در دفتر وزیر برگزار شد، اظهار داشت: شجاعت شما در اجرای برنامه‌ای که هنگام گرفتن رأی اعتماد آن هم به بالاترین میزان در مجلس شورای اسلامی ارائه دادید و همان را هم اجرا کردید، قابل تقدیر و ستایش است چرا که همه اقدامات مثبت امروز در حوزه سلامت، همان وعده‌هایی است که در مجلس داده بودید و تلاش کردید که سیاستها اجرایی شوند.

وی در ادامه افزود: آثار مثبت اجرای طرح تحول سلامت کاملاً مشهود است و ما نمی‌توانیم حتی تصور کنیم که این طرح یک لحظه از کار بیفتد چرا که ما هم فلج خواهیم شد.

قویدل ایجاد معاونت اجتماعی توسط وزیر بهداشت در وزارتخانه را کاری بسیار ارزشمند خواند و گفت: بر اساس استانداردهای جهانی، حمایت‌های درمانی اگر همسو با حمایت‌های اجتماعی نباشند، ماحصل آن پروراندن گیاه است نه انسان.

وی موفقیت آقای ایازی در مسئولیت معاونت اجتماعی وزارت بهداشت را مرهون ترویج و احیای مشارکت مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد در این حوزه دانست و به‌مناسبت 28 فروردین، روز جهانی هموفیلی، از وزیر بهداشت برای شرکت در مراسم این روز دعوت به‌عمل آورد.
نظرات بینندگان