arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۷ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰

دلسوزی دردسرساز مادر برای پسر تبهکار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دلسوزی یک مادر برای پسرش که دربند است، راز شیشه‌ای بودن وی را فاش کرد. پسر جوان در بازداشت بود که به دختری ماموریت داد تا موادمخدر را از دفتر کار وی خارج کند.


دلسوزی دردسرساز
مادر یک مجرم دربند که برای سرکشی به دفتر خدمات کامپیوتری رفته بود با دیدن دختر و پسری ناآشنا که در را به رویش قفل کرده بودند به تصور اینکه آنان دزد هستند پلیس را در برابر پرونده عجیبی قرار داد.

ساعت 12 ظهر چهارشنبه 29 تیرماه سال‌ جاری زنی در تماس با پلیس 110 ادعا کرد 2 دزد زن و مرد در دفتر کار پسرش واقع در خیابان انقلاب پنهان شده‌اند. همزمان با این تماس دختر و پسر مرموز که ترسیده بودند در دفتر را باز کرده و پا به فرار می‌گذارند که مادر صاحب شرکت دختر جوان را در پله‌ها محکم چسبیده و اجازه فرار نمی‌دهد اما پسر ناشناس می‌تواند خود را به بیرون ساختمان رسانده و پیش از رسیدن پلیس آنجا را ترک کند.

دقایقی بعد تیمی از کلانتری 148 انقلاب خود را به این ساختمان رسانده و دختر مرموز که گریه می‌کرد را به دام انداختند.

این دختر و زن عصبانی با هم به کلانتری انتقال داده شدند و در آنجا بود که مشخص شد وی مهدیه نام دارد و با صاحب شرکت رابطه و آشنایی قدیمی‌ای دارد. زن عصبانی که پی برده بود «مهدیه» پسرش را می‌شناسد وقتی پیش روی افسر پرونده نشست گفت: این زن با پسرم مدت‌هاست دوست هستند و حتی دو روز پیش برای ملاقات پسرم که در پایگاه سوم پلیس آگاهی به خاطر سرقت خودرو بازداشت است رفته اما امروز خودش در حال دزدی از دفتر پسرم بوده که من سررسیدم و اجازه ندادم... وقتی مشخص شد پسر این زن که «میلاد» نام دارد خودش نیز یک مجرم است مسیر تحقیقات عوض شد.

مادر «میلاد» در حال پاسخ دادن به سوالات افسر پرونده بود که ناگهان دیده شد «مهدیه» در حالی که روی صندلی نشسته بود حرکات عجیبی انجام می‌دهد و مرتب جابه‌جا شده و مرموز به نظر می‌رسد. بلافاصله به درخواست افسر پرونده یک مامور پلیس زن به بازرسی بدنی «مهدیه» پرداخت و 2 گرم شیشه و 70 سانت کراک را که به‌طور ماهرانه‌ای لابه‌لای لباس‌های وی جاسازی شده بود به دست آوردند و مشخص شد دختر 28 ساله سعی داشته این مواد را لابه‌لای صندلی‌ها قرار داده و از اتهام حمل مواد خلاص شود. «مهدیه» در حالی که سر به زیر انداخته بود در بازجویی‌ها گفت: من دزد نیستم و به خاطر سرقت به دفتر میلاد نرفتم مادرش اشتباه می‌کند خود میلاد خواسته بود به آنجا برویم.

وی افزود: دو روز پیش به ملاقات‌ میلاد که با خوروی سرقتی دستگیر شده بود، رفتم. او گفت: که در دفترش مقداری مواد جاسازی کرده است و خواست که این مواد را از دفتر خارج کنم و امروز با راننده آژانس که آشنا هستیم، وارد دفتر شدیم. وقتی مادر میلاد را دیدم در دفتر را بستم که مانع ورود وی بشوم و بعد از برداشتن مواد از دفتر خارج شویم.

مهدیه گفت: پسری که فرار کرد راننده آژانس بود وقتی شنید سراغ مواد می‌روم پذیرفت همراهم بیاید. قرار گذاشتیم مقداری از مواد را به او بدهم. وقتی مادر میلاد آمد هر دو ترسیدیم تصور کردیم او چون پسرش در بازداشت است با پلیس 110 تماس گرفته است و شنیدیم فکر می‌کند دزد هستیم. هر دو تصمیم به فرار گرفتیم راننده آژانس توانست برود اما من گرفتار شدم».

وی افزود: دستگیر که شدیم چون مواد نزد من بود بیشتر می‌ترسیدم به خاطر همین سعی داشتم آنها را لای صندلی‌های کلانتری قرار بدهم که متوجه شدید.

بنا بر این گزارش تحقیقات در زمینه جزئیات رابطه شیشه‌ای مهدیه با میلاد که به خاطر سرقت در دام پلیس است ادامه دارد.
نظرات بینندگان