arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰

استقبال ثروتمندان چینی از خودروهای گرانقیمت BMW

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سود شرکت خودروسازی آلمانی بی ام و در سه ماهه دوم امسال به علت استقبال ثروتمندان چینی از خودروهای گرانقیمت این شرکت، بیش از پیش بینی تحلیلگران بود.

به گزارش انتخاب، شرکت بی ام و اعلام کرد سود ناخالص فصلی این شرکت در کارخانه تولید خودروهای گرانقیمت به علت افزایش تولید این نوع خودروها هشتاد و سه درصد افزایش یافت و حاشیه سود این کارخانه با چهار ممیز هشت دهم درصد افزایش به چهارده ممیز چهار دهم درصد رسید.

هرچند شرکت بی ام و مانند شرکتهای خودروسازی مرسدس بنز و آ ئو دی از نظر سود دهی سالی طلایی را تجربه می کند ولی پیش بینی می شود حاشیه سود این شرکت در دراز مدت به هشت تا ده درصد کاهش یابد. میزان فروش خودروهای شرکت بی ام و در نیمه نخست امسال در چین شصت درصد و در برزیل هفتاد درصد افزایش یافته است.

فروش این شرکت در بازارهای هند و ترکیه نیز به میزان چشمگیری افزایش نشان می دهد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
1
سود شرکت بی ام دبلیو تازه با افزایش به چهارده ممیز چهار دهم درصد رسیده !!! باید چند کارشناس اقتصادی بفرستند ایران خودرو و سایپا کارآموزی کنند و یاد بگیرند چگونه سود 200 درصدی و 250 درصدی بگیرند واقعا فقط اسمشان آلمان است ولی خدایش خیلی عقب افتادن!!! اینطور نیست؟!؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
0
چند سال پیش ، نه خیلی دور آرزوی هر چینی داشتن یک دوچرخه و یک دوربین عکاسی بود!!! زمانی زیادی نگذشته است ........................
جنوب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
0
0
اونوقت ما اینجا باید یه عمرجون بکنیم شاید یه روز بتونیم به هزار قسط و بد بختی ماشینای آشغال ایرانی و چینی سوار بشیم
نظرات بینندگان