arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶

عضو جمنا: قالیباف هنوز انصراف نداده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی ایثارگران و از اعضای فعال جمنا می گوید: نباید تصور کرد با اعلام کاندیداتوری آیت‌الله رییسی جمنا جمع‌بندی خود را برای کاندیدای نهایی انجام نمی‌دهد.

به گزارش انتخاب به نقل از عصر ایران پرویز سروری، درباره آخرین وضعیت کاندیداتوری شهردار تهران می گوید: آقای قالیباف هنوز بین نامزدهای جمنا است و ایشان در همه مراحل جزء گزینه های ما بوده است و باید در شورای مرکزی تعیین تکلیف شود.


وی تاکید کرد: آقای قالیباف تاکید کرد که درخواستی برای حضور در جمنا نداشته ام و ندارم ، برخی این موضوع را به معنی انصراف و بی توجهی قالیباف به جمنا تلقی کردند در حالی که چنین چیزی نیست و بدون شک آقای قالیباف در صورت تصمیم قاطع برای حضور در انتخابات از کانال جمنا وارد می شوند.

سروری درباره رویکرد و عملکرد جمنا که منجر به دست یابی به 5 کاندید نهایی شد، تصریح کرد: فرآیند از کف به بالا انجام شد، بسیار پرمشقت بود اما بسیار خلاقانه و جمنا با این رویکرد توانست انتخاب نامزد را با کم رنگ کردن نقش احزاب و شخصیت ها سامان دهید.

سخنگوی جبهه ایثارگران در خصوص این مطلب که با اعلام کاندیداتوری قطعی سید ابراهیم رییسی در عمل تکلیف جمنا مشخص است، گفت: نامزد نهایی هنوز تعیین نشده و تکلیف جمنا با کاندیداتوری آیت الله رییسی به پایان نرسیده است.

وی ادامه داد: تا امروز مطابق برنامه جلو رفتیم و در نهایت نیز کاندید نهایی در شورای مرکزی بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده مورد بررسی و انتخاب قرار خواهد گرفت.

سخنگوی جبهه ایثارگران خاطرنشان کرد:در مورد آقای قالیباف اگر به هر دلیلی به طور قاطع به این جمع بندی برسند که مایل به حضور در انتخابات نیستند کاندیدای جایگزین برای ان ها تعیین خواهد شد.
نظرات بینندگان