arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۷۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۳ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰

دعواي امير قلعه نويي با اميرحسين صادقي در رختکن ؛ دلت با تراکتور نيست به استقلال برگرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اميرقلعه نويي مانند هميشه ليگ را با نتيجه اي نامطلوب آغاز کرد. اما تاريخ نشان مي دهد که امير هرگاه ليگ را بد شروع کرده در پايان صاحب سکوي نخست شده است!

به گزارش انتخاب؛ دراستقلال فصل هشتم امير اين گونه بود.حتي درهفته پنجم به دليل جايگاه نازل استقلال در رتبه هفدهم شايعه برکناري امير هم شنيده شد اما او سرانجام جام را از رقبايش ربود. فصل نهم و دهم هم چنين اتفاق هايي رخ داد. او اين بار با سپاهان ليگ را بد آغاز کرد. اما سرنوشت همان بود که در استقلال فصل هشتم رخ داد. امير 2 سال همراه سپاهان قهرمان ليگ شد تا با احتساب قهرماني اش دراستقلال يگانه مربي ليگ باشد که در 3 فصل پي درپي قهرمان ليگ مي شود.

امير قلعه نويي اين فصل هم درپي قهرماني است. با اينکه او اعلام کرده در تراکتورسازي هيچ قولي بابت قهرماني نمي دهد اما رفتارش چيز ديگري را نشان مي دهد.پس از شکست خانگي تراکتورسازي مقابل صباي قم که اتفاقا با هنرنمايي رضا عنايتي حاصل شد امير قلعه نويي همچون هميشه در رختکن تيمش گردو خاک کرد. صورتش سرخ شده بود و نمي توانست بابت اشتباه هاي پي در پي بازيکنانش خود را کنترل کند.

گوشه ايستاد و منتظر ماند بازيکنان يکي يکي وارد رختکن بشوند.به محض آنکه اميرحسين صادقي را ديد آتش خشمش شعله ور شد و گفت:«آهاي پس کجايي؟! اين چه وضعي است امشب براي ما درست کردي؟! يک تنه تيم را نابود کردي. دلت با تيم نيست همين امشب رضايتنامه ات را مي دهم برگردي تهران.»

امير حسين صادقي هاج و واج مانده بود که چه پاسخي به قلعه نويي بدهد.دوباره امير ادامه داد: " پسرجان اگر دلت با ما نيست همين الان بگو.به خدا الان به جعفري مي گويم رضايتنامه ات را بدهد برگردي بروي تهران.نمي خواهي براي تراکتورسازي بازي کني به ما بگو.اگر دلت با استقلال است زود بگو تا تو را با يک بازيکن استقلال معاوضه کنم."

حرف هاي امير قلعه نويي مثل پتک يکي پس از ديگري به سر صادقي مي خورد. جوابي براي گفتن نداشت.فقط سکوت کرد.عملکردش در بازي سه شنبه شب آن قدر اسفبار بود که هيچ پاسخي نمي توانست بدهد.يک گل به خودي! مثل دفعات قبل. امير حسين صادقي بارديگر به تيم خودش گل زد.همان کاري که بارها و بارها از او در استقلال ديده بوديم؛بازکردن دروازه خودي.بعد از آن هم يک پنالتي را مفت و مجاني تقديم صباي قم کرد تا رضاي عنايتي که بهترين بازي چند سال گذشته را انجام داده بود تير خلاص را بر پيکرامير شليک کند.صادقي چگونه مي توانست ازخوددفاع کند؟آيا حرف هاي امير قلعه نويي صحت دارد؟ آيا دل صادقي با تراکتورسازي نيست؟دراين راستا شايعات فراواني به گوش مي خورد.

گفته مي شود صادقي طي هفته هاي اخير بارها با نزديکان باشگاه استقلال تماس گرفته و از آنها خواسته به استقلال بازگردد.حتي گفته مي شود صادقي به يکي از نزديکان فتح ا... زاده پيغام داده رضايت او را براي بازگشت به استقلال جلب کند.حاجي مخالف اول حضورصادقي در استقلال بود. او به دلايلي مانع از آبي پوش ماندن صادقي شد تا به نوعي رفتارهاي ناشايست اين بازيکن در فصل دهم را تلافي کند. صادقي حاشيه هاي فراواني در فصل دهم به خصوص در سفرهاي خارجي استقلال براي فتح ا... زاده به وجود آورد و همين مسأله باعث شد حاجي با تمديد قرارداد وي مخالفت کند.

صادقي اما انگار هنوز نتوانسته بازي در تيم ديگري جز استقلال را هضم کند.ازاين رو مي کوشد هرطورشده به استقلال برگردد که اميرقلعه نويي هم از اين موضوع غافل نيست.آيا بازي ضعيف صادقي در شب تلخ تراکتورسازان نشانه هايي از بي ميلي اين مدافع براي پيوستن به تراکتورسازي بود؟

* حميدرضاعرب
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یه تاجی قدیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
0
0
بعضی از بازیکنان را نمی توان خارج از استقلال تصور کرد.صادقی باید به استقلال برگردد.
نظرات بینندگان