arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۷۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰

دردسر خونين دعواي زن و شوهر جوان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرد جوان بعد از اينكه همسرش با قهر به خانه پدرش رفته بود، مقابل خانه پدر همسرش رفت و بعد از شكستن شيشه‌هاي خودرو، وي را به قتل رساند.24 مرداد سال گذشته ماموران پليس آگاهي تهران از وقوع يك فقره قتل در يكي از مناطق جنوبي تهران باخبر شدند.

به گزارش "انتخاب"؛ ماموران با حضور در محل حادثه با جسد مرد ميانسالي به نام محمدحسن روبرو شدند كه بر اثر ضربات متعدد چاقو و مقابل خانه‌اش به قتل رسيده بود. شاهدان حادثه داماد مقتول را عامل اين جنايت معرفي كردند. تحقيقات پليس براي شناسايي داماد قاتل آغاز شد تا اينكه اين فرد مدت كوتاهي بعد از حادثه شناسايي و دستگير شد و به ارتكاب قتل پدر همسرش بخاطر اختلافات خانوادگي اعتراف كرد. با اعتراف صريح متهم، قرار مجرميت وي به اتهام قتل عمد از سوي دادسراي جنايي تهران صادر و پرونده براي رسيدگي به شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد.

جلسه محاكمه صبح ديروز به رياست قاضي حسن تردست برگزار شد و نماينده دادستان در ابتداي جلسه با محرز دانستن اتهام انتسابي به متهم، خواستار مجازات وي شد. اولياي‌دم نيز خواسته خود را قصاص متهم عنوان كردند. در ادامه جلسه، متهم در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه اتهام را قبول دارد گفت: مدت كوتاهي از ازدواج من و همسرم گذشته بود ولي در اين مدت اختلافات زيادي بين ما به وجود آمد. چند روزي بود كه همسرم با من قهر كرده و به خانه پدرش رفته بود. روز حادثه مقابل خانه پدر همسرم رفتم و با حالتي عصباني شروع به شكستن شيشه‌هاي خودروي وي كردم.

وي ادامه داد: بعد از شكستن شيشه‌ها، پدر همسرم از خانه بيرون آمد تا جلوي مرا در تخريب بيشتر خودرويش بگيرد كه من با چاقويي كه از داخل خودروي خود برداشته بودم، او را زدم و فرار كردم. در پايان جلسه، بعد از اظهارات متهم در بيان آخرين دفاع، قاضي تردست و مستشاران دادگاه وارد شور شدند و متهم را به اتهام قتل عمد به قصاص محكوم كردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
0
7
باز هم چاقو ، قمه ، قداره !!! به کجا چنین شتابان؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
پس چي برادر انتظار داري شيش لول مسلسل ياهفت تير. عزيزم کمي صبر داشته باش!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
0
1
حالا خوبه ایشون آب بازی نکرده!
ميرزا قلمدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
0
2
جاي تعجبي نيست؟؟؟ وجود اينجور سلاحهاي سرد و در دسترس بودن آنها براي هر فردي كه ديگه { بازهم يا دوباره و ...} ندارد، اگر وقت درگيري و نزاع وجود نداشته باشند باعث تعجب وحيرت خواهد بود!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
در دسترس بودن یعنی چه ؟ مثلا اگر در دسترس نباشه گوشت را با لیزر خورد کنیم؟ یا با دستگاه فشار آب پوست میوه را بکنیم؟ اینها فرهنگ سازی می خواد که هیچ ربطی هم به در دسترس بودن ندارد.
نظرات بینندگان