arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰

نرخ سکه و طلا در بازار آزاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ساعت 14 امروز در بازار آزاد 441 هزار تومان فروخته شد که در مقایسه با دیروز 1500 تومان کاهش داشت. 

آقای کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما ، نرخ نیم سکه را هم در این ساعت در بازار آزاد با هزار تومان کاهش نسبت به دیروز 220 هزار تومان اعلام کرد و افزود : هر قطعه ربع سکه و سکه یک گرمی نیز ساعت 14 امروز در بازار آزاد همانند دیروز به ترتیب 125 هزار و 75 هزار تومان معامله شد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر بهای هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت را نیز در بازار آزاد امروز با 270 تومان کاهش نسبت به دیروز 45 هزار و 130 تومان اعلام کرد. دیروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در مقایسه با روز پیش از آن 13 هزار و 500 تومان افزایش یافت.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، افزایش بهای طلا را در بازارهای جهانی، علت افزایش قیمت سکه و طلا در بازار داخل بیان کرد و گفت : هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ثبت رکورد جدید به هزار و 675 دلار رسید.

کشتی آرای، اعلام شاخص های منفی بورس های آمریکا را علت این افزایش بیان و اضافه کرد : به همین علت تقاضای جهانی برای سرمایه گذاری در بازار طلا بیشتر شده و به تبع آن قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی افزایش یافته است.
نظرات بینندگان