پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون
بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس گزارش های شرکت
بازرسی استاندارد و کیفیت ایران (ISQI ) برای دوره سه ماهه سوم سال 95،
شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش گروه سایپا، با رشد چشمگیری روبه
رو بوده است.
رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی
سایپا با بیان مطلب فوق، گفت:میزان شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای
فروش در دوره زمانی یاد شده با 14% رشد نسبت به سال 94 به عدد 652 رسیده
است که این میزان؛ بیشترین رشد در بین شرکت های خودرو ساز است.
وی
افزود: گروه سایپا در شاخص های برخورد و پاسخگویی کارکنان نمایندگی، سهولت
در روش های خرید خودرو، سهولت دسترسی به شبکه نمایندگی های فروش و محل
تحویل خودرو، مطابقت خودرو تحویلی با مشخصات تعیین شده در زمان ثبت نام،
مدت زمان صرف شده جهت طی مراحل اداری ثبت نام و تحویل خودرو در زمان مقرر
طبق قرارداد خرید، امتیازهای بالای 700 را کسب کرده است که در نوع خود
منحصر به فرد است.