arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۹۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰

وزیر اقتصاد: یارانه پردرآمدها حذف نمی‌شود

سخنگوی اقتصادی دولت با تاکید بر اینکه فعلا برنامه‌ای برای حذف یارانه اقشار پردرآمد نداریم، گفت: ستاد هدفمندی یارانه ها تصمیم‌گیری خاصی در این باره اتخاذ نکرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی اقتصادی دولت با تاکید بر اینکه فعلا برنامه‌ای برای حذف یارانه اقشار پردرآمد نداریم، گفت: ستاد هدفمندی یارانه ها تصمیم‌گیری خاصی در این باره اتخاذ نکرده است.

سیدشمس الدین حسینی در گفتگو با مهر با بیان اینکه فعلا برنامه ای برای حذف یارانه اقشار پردرآمد نداریم، گفت: در ستاد هدفمندی یارانه ها تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه البته اختصاص یارانه ها باید متناسب با وضعیت درآمدی افراد باشد، تصریح کرد: ستاد هدفمند کردن یارانه ها در دولت تصمیم خاصی در این مورد اتخاذ نکرده است.

یارانه نقدی مرحله ششم به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان روز چهارشنبه 12 مردادماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.این مبلغ نسبت به رقم یارانه نقدی 5 مرحله قبل تغییری نکرده است و 5 هزار تومان از آن مربوط به یارانه نان و 40 هزار و 500 تومان برای یارانه انرژی است.

براساس آمارهای به ثبت رسیده در سایت مرکز آمار ایران، متقاضیان دریافت یارانه نقدی به بیش از 74 میلیون نفر رسیده اند. در همین حال، براساس اطلاعاتی که در سامانه وزارت رفاه و تامین اجتماعی به ثبت رسیده است، حدود 72.5 میلیون نفر یارانه نقدی دریافت می کنند.

آخرین برآوردها نشان می‌دهد که در حال حاضر جمعیت ایران از مرز 75 میلیون و 300 هزار نفر گذشته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م.د
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
0
0
اگر قرار است دارا و ندار بگیرند پس منظور از( هدفمندی) یارانه ها چه بوده ؟ البته بعضی ها جواب می دهند که منظور حذف یارانه بود نه هدفمند کردن آن
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
0
0
اونوقت یهو همه با هم قطع میشه که این وسط چهارتا آدم فقیر دیگه چیزی گیرشون نیاد
نظرات بینندگان