arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۱۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۰

"هر كس به حسنی مبارک اهانت كند، خداوند به او اهانت خواهد كرد"

"محمود عامر" از چهره های وهابی مصر طی اظهاراتی مخالفت خود با محاكمه "حسنی مبارك" دیكتاتور سابق مصر به خاطر صدور گاز به رژیم صهیونیستی را اعلام كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شیعه آنلاین: "محمود عامر" از چهره های وهابی مصر طی اظهاراتی مخالفت خود با محاكمه "حسنی مبارك" دیكتاتور سابق مصر به خاطر صدور گاز به رژیم صهیونیستی را اعلام كرد.

وی كه در یك برنامه تلویزیونی سخن می گفت، در ادامه افزود: "اسرائیل" یكی از كشورهای جهان به شمار می رود و با ما دوست است و رابطه دارد، لذا صدور گاز یا هر چیز دیگری به این كشور جایز است، بر همین اساس محاكمه "مبارك" به دلیل صدور گاز به "اسرائیل" اقدامی نادرست است و اهانت به ملت مصر به شمار می رود.

"محمود عامر" بدون اینكه دلیلی شرعی برای اظهارات خود بیان كند، گفت: بنده برای حرف های خود دلایل شرعی دارم و می توانم ثابت كنم كه اصلا محاكمه "حسنی مبارك" از اصل اقدامی نادرست است چه برسد به اینكه اتهامش صادرات گاز به "اسرائیل" باشد.

این چهره وهابی مصر همچنین گفت: "مبارك" از مبارزان و قهرمانان ملی كشورمان در جنگ اكتبر به شمار می رود. او سلطان مصر بوده لذا توهین به وی و یا محاكمه كردنش جایز نیست. اصلا سقوط وی از طریق غیر شرعی و غیر قانونی انجام گرفت. هر كس به سلطان اهانت كند، خداوند به او اهانت خواهد كرد.

"محمود عامر" كه رئیس جمعیت انصار السنه در استان "البحیره" مصر به شمار می رود، در ادامه گفت: حسنی مبارك "امام" و "سلطان" ما بود. دین مبین اسلام قیام علیه امام و سلطان بلاد اسلامی را جایز نمی داند مگر در دو حالت یكی "منع مردم از نماز خواندن" و دوم "ارتداد از دین اسلام". اما مبارك هیچ یك از این دو اقدام را مرتكب نشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
1
0
دیدی آن قهقهه کبک خرامان حافظ / که ز سرپنجه شاهین قضا غافل بود
نظرات بینندگان