arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶

ایران‌خودرو جور شهرداری را درباره شهدای پلاسکو کشید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از 4 ماه کم کاری و انفعال شهرداری تهران در خصوص خانواده شهدای پلاسکو و طفره رفتن از وظایف قانونی خود در این خصوص ، شرکت ایران خودرو، نخستين خودروهاي دناپلاس خروجي از خطوط توليد خود را به 16 خانواده این شهدا اهدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «تدبیر و امید»، تجلیل از خانواده شهدای پلاسکو، درست پس از آغاز توليد انبوه دو محصول دناپلاس و پژو2008 با حضور رییس جمهور در ایران خودرو انجام شد.

این در حالی است که به طور طبیعی ایران خودرو هیچ گونه تعهدی در این خصوص ندارد ولی به گفته یکه زارع، مدیرعامل ایران خودرو، اقدام مذکور "در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي" این شرکت انجام شده است.

خانواده شهدای پلاسکو در بیش از سه ماه گذشته مورد استفاده ابزاری مسئولان شهری قرار گرفته اند. با این وجود، این خانواده ها در این مدت از حداقل توجه مسئولان و اعطای حقوق خود نیز محروم مانده اند.

این اقدام ایران خودرو حکایت از این موضوع دارد که شاید دستگاه‌های مسئول مانند شهرداری که باید به این گونه موضوعات توجه داشته باشند ممکن است بر اثر سرمشغولی‌های دیگر، ماموریت اصلی خود را به فراموشی سپرده باشند اما بقیه جامعه همچنان خود را در قبال این قشر مسئول می‌داند و نسبت به ایشان توجه و حساسیت دارد،زیرا فرهنگ ایثار در خون ایرانیان جاری است.

در این شرایط، تجلیل از خانواده این شهدا توسط ایران خودرو که البته در هیاهوی ایجاد شده در تبلیغات انتخاباتی نامزدها، گم شده بود، امری ارزشمند و قابل تقدیر است.
نظرات بینندگان