arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۳ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۰

منچستر يونايتد قهرمان سوپر جام باشگهاي انگليس شد

منچستر یونایتد در جدال با تیم همشهری خود منچستر سیتی به پیروزی رسید و قهرمان سوپرجام (جام خیریه) باشگاههای انگلیس شد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
منچستر یونایتد در جدال با تیم همشهری خود منچستر سیتی به پیروزی رسید و قهرمان سوپرجام (جام خیریه) باشگاههای انگلیس شد .

به گزارش انتخاب؛ تیم فوتبال منچستر یونایتد قهرمان لیگ برتر انگلیس توانست با پیروزی سه بر دو در برابر تیم همشهری اش منچستر سیتی ؛ قهرمان جام حذفی ؛ این عنوان را از آن خود کند . در این دیدار تیم منچستر یونایتد درحالی به پیروزی رسید که در نیمه ی نخست دو بر صفر از منچستر سیتی عقب افتاده بود.

این دیدار امروز یک شنبه در ورزشگاه ویمبلی برگزار شد. جولئون لِسکات مدافع منچستر سیتی و ادین دزوکو مهاجم این تیم در اواخر نیمه ی نخست بازی منچستر سیتی را دو گل جلو انداختند تا باعث بهت و حیرت منچستریونایتد قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند.

در نیمه ی دوم بازی منچستر یونایتد گل های خورده را پاسخ داد.

در دقیقه ی پنجاه و هشت بازی منچستر یونایتد به گل نخست خود رسید .با ادامه ی فشارها منچستر یونایتد به دو گل دیگر رسید و با نتیجه ی سه بر دو نتیجه ی بازی را از آن خود کرد .در این بازی نانی برای منچستر یونایتد دو گل زد. این بازی که در واقع سوپرجام باشگاههای انگلیس است هر ساله بین قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی در ورزشگاه ویمبلی برگزار می شود .

بخشی از عواید این بازی به کلیه ی تیم های شرکت کننده در کل مراحل جام حذفی اختصاص می یابد و بخشی دیگر به موسسات خیریه انگلیس اختصاص داده می شود .
نظرات بینندگان