arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۰

علی دایی: من نباید درباره نتایج پرسپولیس جواب بدهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 علی دایی می گوید یک امتیاز بازی با ملوان برای تیمش امتیاز مهمی بوده.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر؛ در شروع هفته دوم لیگ برتر ، تیم دایی در انزلی از ملوان یک مساوی گرفت و دایی از این تک امتیاز خرسند است. او در این باره گفت:« فکر می کنم نتیجه خوبی گرفتیم. » او درباره 100 طرفداری که در ورزشگاه خالی از تماشاگر انزلی بودند گفت:« من قبلا هم گفتم فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد اما اگر قرار است تماشاگر نباشد و این را اعلام می کند حدودا 100 نفر از کجا می آیند؟ چا باید برای یکسری امتیاز ویژه قائل شوند؟ مگر باقی مردم انزلی چه گناهی کردند؟»

او سپس درباره داوری و اعتراضاتش گفت:« در طول بازی که زیاد اعتراض کردم اما به من گفته شده درباره داوری حرفی نزنم و من هم همین کار را می کنم.»

سئوال درباره پرسپولیس از دایی طرح می شود و او می گوید حرفهایش را در این باره گفته . حرفهایی که به خبرآنلاین زده بود. او تکرار می کند از این پس فقط درباره هواداران تیم پرسپولیس حرف می زند . به او می گویند پرسپولیس یک گل خرده و باز چیزی نمی گوید. مصاحبه ادامه دارد و خبر خوردن گل دوم ، او از جایش بلند می شود و می گوید:« به من ارتباطی ندارد. گفتم که درباره نتایج پرسپولیس ، حرفی نمی زنم. من نباید به سئوال درباره پرسپولیس و نتایجش جوابی بدهم.»
نظرات بینندگان