arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
"فردا: سقوط"

آیا جهان یک راست به سمت ورشکستگی پیش می رود؟

اروپا پس از تنزل رتبه اعتباری اقتصاد امریکا که به بحران بدهی های منطقه پولی یورو افزوده شده است، با نوعی اضطراب در انتظار واکنش بازارهای مالی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یورو نیوز با اشاره به شرایط خاص اقتصادی جهان، به عنوان به شدت متفاوت برخی نشریات مطرح اروپایی اشاره ای کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل "انتخاب"؛ نشریه در اشپیگل آلمان عنوان "آیا جهان یک راست به سمت ورشکستگی پیش می رود" را به عنوان تیتر اصلی خود انتخاب کرده است.

اروپا پس از تنزل رتبه اعتباری اقتصاد امریکا که به بحران بدهی های منطقه پولی یورو افزوده شده است، با نوعی اضطراب در انتظار واکنش بازارهای مالی است.

شورای حکام بانک مرکزی اروپا تلاش می کنند از فروپاشی مجدد بورس ها جلوگیری کنند و به این ترتیب در نشست فوق العاده خود تصمیم گرفتند این بانک اوراق قرضه ایتالیا را خریداری کند.

سیلویو برلوسکنی نخست وزیر سومین اقتصاد منطقه یورو یعنی ایتالیا برای بازگردان اعتماد به بازارها از تسریع در اجرای تدابیر ریاضت طلبانه خبر داد.

هدف از این اقدام رسیدن به توازن بودجه ای تا سال 2013 است.

در آستانه روزی تعیین کننده برای بازارهای مالی، مطبوعات اروپا عناوینی آخرالزمانی برای خود برگزیده اند.

به عنوان مثال، روزنامه "ژورنال دو دیمانش" فرانسه عنوان : "فردا: سقوط" را انتخاب و نشریه در اشپیگل "آلمان این سوال را مطرح کرده است که آیا جهان یک راست به سمت ورشکستگی پیش می رود؟"
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
0
0
خیرجهان به سمت ورشکستگی پیش نمی رود اربابان اقتصادی ممکن است عوض شوند . که این هم زاده تغیر شیوه زندگی وتمایلات وخواسته های خیلها می باشد.
نظرات بینندگان