arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶

برانکو ممنوع الخروج شد

مشکل مالیاتی باعث شد تا در آستانه دیدار برابر الوحده خبر ممنوع الخروجی بازیکنان و کادرفنی این تیم باعث شوک به اردوی سرخپوشان شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشکل مالیاتی باعث شد تا در آستانه دیدار برابر الوحده خبر ممنوع الخروجی بازیکنان و کادرفنی این تیم باعث شوک به اردوی سرخپوشان شود.
 
به گزارش انتخاب به نقل از "ورزش سه"، در حالی که بازیکنان پرسپولیس خود را مهیای دیدار برابر الوحده امارات می‌کنند، برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان این تیم با توجه به مشکلات مالیاتی با ممنوع الخروجی مواجه شده اند و بر همین اساس محسن مسلمان و چند تن از دیگر بازیکنان این تیم امروز به باشگاه مراجعه و خواهان برطرف شدن مشکل خود شدند.
 
در شرایطی که پرسپولیس موفق شود جواز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند این مساله می‌تواند به چالشی عجیب برای سرخپوشان تبدیل شود و مدیران این تیم به دنبال برطرف کردن آن هستند. در صورت عدم صعود این تیم به مرحله بعدی نیز برانکو با توجه به تعطیلی تمرینات و استراحت بازیکنانش برای سفر به کرواسی برنامه ریزی کرده که این مساله می‌تواند برای او که خانواده‌اش را نیز اکنون در ایران می‌بیند با مشکل مواجه کند.
 
بازیکنان پرسپولیس نیز برای تعطیلات پایان فصل خود برنامه ریزی کرده و اکنون به دنبال برطرف کردن این مشکل از سوی باشگاه هستند.

نظرات بینندگان