arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۲۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۰

درخواست علی‌پروين از احمدي‌نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : علي پروين گفت: از رئيس جمهور درخواست مي‌كنم نيم‌ساعت از وقتشان را به ما اختصاص دهند.

به گزارش انتخاب؛ علي پروين در گفت‌وگو با فارس درباره شرايط پرسپوليس،اظهارات كاشاني مبني تشكيل كميته پيشكسوتان پرسپوليس شركت كرد كه در زير مني خوانيد:

علي آقا خبري از شما نيست...
در خدمت شما هستيم. ابتدا جا دارد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبريك بگويم و اعلام كنم ورزش بدون خبرنگار مثل فوتبال بدون توپ است انشاءالله هميشه موفق و مويد باشيد و قدر شما را بيشتر بدانند.

بازي هاي ليگ برتر را دنبال مي كنيد؟
مگر مي شود ما فوتبال نبينيم؟ هفته اول طبيعي بود تيم ها كمي سنگين باشند اما هفته هاي آينده شرايط بهتر مي شود.

وضعيت پرسپوليس را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
بازي پرسپوليس و شاهين بوشهر را به مدت 45 دقيقه ديدم و بعدا جاي شما خالي رفتم زورخانه اما شنيدم پرسپوليس اصلا خوب نبوده به همين دليل به استيلي زنگ زدم. امروز صبح به حميد گفتم تيمت يك‌خورده بد بازي مي كند اما ناراحت نباش انشاءالله بهتر مي شود. به او گفتم يك‌خورده مواظب باش.

چرا پرسپوليس برابر شاهين بد بود؟
شرايط آب هوا و برخي از مسايل را حميد استيلي بازگو كرد. انشاءالله اين تيم به هماهنگي هاي لازم مي رسد و نتيجه خواهد گرفت. حيف است زحمات حميد به بار ننشيند.

از كميته پيشكسوتان پرسپوليس چه خبر؟
كارها را دنبال مي كنيم تا اين كميته را به يك جا برسانيم. خدا را شكر بعد از سال ها موسفيدهاي پرسپوليس دور هم مي نشينند و با يكديگر حرف مي زنند.

حتما مي دانيد كاشاني سرپرست پرسپوليس اعلام كرده كه شما چرا جلسات خود را در باشگاه استيل آذين برگزار مي كنيد؟
من از آقاي كاشاني مي پرسم چرا شما در اين 3 ماه ياد ما نبوديد تا يك طبقه باشگاه پرسپوليس را به پيشكسوتان بدهيد، حالا يك جايي دور هم جمع مي شويم اشكال دارد؟

اما جايش هم مهم است. به قول كاشاني مگر پيشكسوتان منچستر جلسات خود را در باشگاه آرسنال برگزار مي كنند. شايد حق با سرپرست پرسپوليس باشد...
اولا بايد بگويم باشگاه استيل آذين از تهران به سمنان رفته است. با بزرگان پرسپوليس مثل جاسميان، بهزادي و خيلي هاي ديگر دنبال جا مي گشتيم كه اين بنده خدا هدايتي قبول كرد تا يك طبقه از باشگاه سابقش رابه ما بدهد اما برخي آقايان كه حتي دراين باره يك تعارف هم به ما نكردند حالا مي گويند باشگاه منچستر و رئال يا اينتر چرا اينجا و آنجا جلسه تشكيل مي دهند. ما هر 15 روز يك بار كنار هم مي نشينيم تا با هم درد دل كنيم. آيا بد است؟ آقاي كاشاني اي كاش 3 ماه قبل ياد اين بچه ها بوديد نه حالا.

مگر حالا يادشان هستند؟
بله، به بزرگان پرسپوليس مثل بهزادي جاسميان و برخي ديگر زنگ زده اند و آنها را به باشگاه دعوت كرده اند. ما در كميته پيشكسوتان كار خودمان را دنبال مي كنيم ولي مشكلاتي هم داريم كه خيلي دوست داريم به آنها رسيدگي شود

چه مشكلاتي؟
در روزنامه ها خواندم آقاي احمدي نژاد نامه اي را براي پيگيري كار گسترش فولاد به وزير ورزش زده اما ما چندين بار از ايشان در خواست كرديم تا حداقل نيم ساعت وقتشان را به بزرگان استقلال و پرسپوليس بدهند اما نشد. من از آقاي احمدي نژاد به عنوان يك ورزشكار و فوتبالدوست انتظار دارم حالا اصلا نمي دانم به آقاي احمدي نژاد گفته اند يا خير.

درباره چه موضوعي مي خواهيد حرف بزنيد؟
مي خواهيم نيم ساعت رئيس جمهور كشورمان را ببينيم. ما كساني هستيم كه پس از اينكه به موفقيت هايي رسيديم خاك وطن مان را ترك نكرديم و هميشه به اين مملكت افتخار كرديم و افتخار خواهيم كرد. حالا آقاي كاشاني هميشه بايد به ديدار رئيس جمهور برود و خبرش را بدهد اما پيشكسوتان پرسپوليس و حتي استقلال موفق به اين كار نشوند.

حالا چرا شما فقط حرف كاشاني را مي زنيد؟
ببينيد من با كاشاني هيچ مشكلي ندارم و روز اولي كه پيشكسوتان كميته تشكيل دادند گفتم قصد ما تخريب باشگاه پرسپوليس و اذيت كاشاني نيست. 10 بار هم گفتم و بازهم مي گويم اما يك سؤال براي من پيش آمده، آقاي كاشاني در تلويزيون اعلام مي كند كه ماموريتش تمام شده و مي خواهد برود اما بعدا بدون هيچ خبري علي دايي مي رود و كاشاني مي ماند. اين براي ما جاي سؤال دارد.

هنوز هم بعد از 3 بار در خواست پيگير وقت ملاقات با دكتر احمدي نژاد هستيد؟
بله ايشان رئيس جمهور مردمي هستند. آقاي احمدي نژاد! بهزادي، كلاني، جاسميان، پروين و خيلي ديگر از پيشكسوتان پرسپوليس واستقلال مي خواهند بيايند و چند دقيقه با شما حرف بزنند.

در پايان اگر حرفي داريد بگوييد؟
اميدوارم پرسپوليس نيجه خوبي بگيرد تا دل هواداران را شاد كند. باور كنيد هر فردي در كوچه و خيابان درباره پرسپوليس از ما سؤال مي كند به او اميدواري مي دهيم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
3
0
چرا در مورد بقیه تیم ها واخبارشان مطلب نمی نویسید!
مثلا سپاهان قهرمان
نظرات بینندگان