arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۰

خوراکیان و "جزئيات فعاليت کلينيک رسانه"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران از راه اندازي کلينيک رسانه، همزمان با روز خبرنگار در فرهنگسراي رسانه پايتخت خبر داد.

امير خوراکيان در گفتگو با مهر ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: اين کلينيک پس از نزديک به چهار ماه فعاليت آزمايشي از ديروز به صورت رسمي آغاز به کار کرد.

وي افزود: کارکرد اين کلينيک در حوزه هاي مختلف و براي تمام جامعه رسانه اي کشور تعريف شده است. خدمات ارايه شده در اين مرکز نيز بر اساس برنامه ريزيهاي انجام شده شامل طيف وسيعي از نيازهاي جامعه رسانه اي کشور ديده شده است.

وي گستره فعاليتهاي اين کلينيک را ارايه خدمات مشاوره در فرآيند آماده سازي يک نشريه در بخشهاي توزيع و چاپ و دريافت آگهي مطبوعاتي تا ساماندهي فعاليتهاي جدي رسانه اي براي اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: اقدامات رفاهي فراگير براي اين صنف از ديگر خدمات کلينيک است.

رئيس سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران همچنين برگزاري تورهاي گردشگري و حرفه اي براي اصحاب رسانه و نيز برپايي کارگاه هاي آموزشي و با کيفيت براي خبرنگاران و مديران مسؤول مطبوعات و خبرگزاريها را از ديگر بخشهاي فعال اين کلينيک برشمرد.خوراکيان همچنين از تشکيل دپارتماني براي مشاوره به متقاضيان خريد و فروش مجوز انتشار مطبوعات در کشور براي نخستين بار در اين مرکز خبر داد.

وي خاطرنشان کرد: تلاش ما اين است که اين کلينيک را به مرجعي عيني و عملي براي رسانه ها در زمينه هاي مختلف حرفه اي تبديل کنيم تا بخشي از بار موجود روي دوش رسانه ها در اين زمينه برداشته شود.

خوراکيان همچنين از رايزني درون سازماني از سوي اين کلينيک با شهرداري تهران براي رفع مشکلات موجود در ارتباط با محل استقرار دفاتر رسانه ها و مکان ساختمان آنها خبر داد و گفت: برنامه ريزي براي حضور افراد شاخص و تأثيرگذار در بخشهاي مختلف و ديدار آنها با اصحاب رسانه از ديگر اقدامات اين کلينيک است.به گفته رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، کلينيک رسانه کشور در فرهنگسراي رسانه فعاليت خود را از ديروز به صورت رسمي آغاز کرد.
نظرات بینندگان