arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۳۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۷ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۰
450 نفر دستگیر شدند؛

سومین شب درگیری ها در انگلیس/ يک ساختمان بزرگ در جنوب لندن به آتش کشيده شد/کامرون سفر تفريحي اش را نيمه تمام گذاشت

منطقه ی پکهام در جنوب لندن شاهد بروز آشوب های معترضان است . دولت انگلیس می گوید همه چیز مهار شده است اما قطعا در پکهام اوضاع تحت کنترل نیست.در این محله از جنوب لندن هرج و مرج و بی قانونی زیادی رخ می دهد .اوضاع در این منطقه کاملا ناآرام است و پلیس ظاهرا قادر به مهار خشونت ها نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
درگیری ها در لندن به شب سوم کشیده شود و بیش از 450 نفر دستگیر شدند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.IR، اقدام معترضان لندنی در به آتش کشیدن یک ساختمان بزرگ در محله ای در جنوب این شهر ضعف پلیس در مهار آشوب ها را نشان داد.



منطقه ی پکهام در جنوب لندن شاهد بروز آشوب های معترضان است . دولت انگلیس می گوید همه چیز مهار شده است اما قطعا در پکهام اوضاع تحت کنترل نیست.در این محله از جنوب لندن هرج و مرج و بی قانونی زیادی رخ می دهد .اوضاع در این منطقه کاملا ناآرام است و پلیس ظاهرا قادر به مهار خشونت ها نیست.

آشوبگران بسیاری از فروشگاهها را تخریب کردند .از محله ی کِرویدن هم خبر می رسد که معترضان یک ساختمان بزرگ را در این محله به آتش کشیدند.

این ساختمان درحالی به آتش کشیده شد که در تصاویر ارسالی زنده از صحنه ی آتش سوزی ماموران پلیس دیده نمی شوند .

از سراسر لندن اخبار مشابهی ازآشوب شنیده می شود .آشوبگران به چند جواهر فروشی حمله کردند .



درحالیکه مدت زمان زیادی از شروع اتش سوزی در این ساختمان می گذشت ماموران اتش نشانی خیلی دیر عملیات مهار اتش سوزی را شروع کردند.

اکثر ساکنان لندن نسبت به این اقدامات ابراز انزجار و خشم کرده اند.دقیقا نمی توان گفت که چه دسته و گروهی از افراد در این آشوب ها نقش دارند .

دولت انگلیس در واکنش به تشدید خشونتها در محله های مختلف لندن اعلام کرد افرادی که باعث خشونت ها می شوند با پیامدهایی روبرو خواهند شد .

تشديد بحران در لندن باعث شد کمرون سفر تفريحي اش را نيمه تمام بگذارد

 تشدید بحران در لندن نخست وزیر انگلیس را مجبور کرد تا به منظور شرکت در جلسه ی کمیته ی بحران سفر تفریحی خود را نیمه تمام بگذارد . به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی ؛ قرار است دیوید کمرون نخست وزیرانگلیس در جلسه ی اضطراری برای بررسی وضعیت بغرنج آشوب های لندن شرکت کند.

دیوید کمرون هم اکنون در تعطیلات در خارج از لندن بسر می برد .

قرار است نخست وزیر انگلیس برای حل معضل آشوب ها امشب به لندن بازگردد . نوع واکنش و برخورد پلیس با خشونتهای لندن انتقادات زیادی را به همراه داشته است . نخست وزیر انگلیس بعد ازبازگشت به لندن ریاست کمیته ی بحران این شهر را بر عهده خواهد گرفت .

این جلسه ی بحران صبح امروز به وقت لندن تشکیل خواهد شد .

معلوم نیست که دیوید کمرون درجلسه ی اضطراری با چه افراد و مقاماتی صحبت خواهد کرد چون هم اکنون دوره ی تعطیلات تابستانی پارلمان است یعنی بسیاری از سیاستمداران در تعطیلات بسر می بردند.



یکی از انتقاداتی که در جریان این اشوب ها مطرح شده است حضور نداشتن هیچ یک از سیاستمداران ارشد انگلیسی در لندن برای مدیریت این بحران بود .

يورونيوز: درگيري هاي لندن در حال توسعه است

شبکه تلویزیونی یورنیوز با پخش تصاویر زنده از درگیری های پراکنده در لندن، از توسعه خشونت های این شهر خبر داد.

این شبکه افزود، با تاریک شدن آسمان جوانان خشمگین لندن به درگیری و زد و خورد با نیروهای پلیس پرداختند و این درگیری ها در حال توسعه به سایر مناطق پایتخت است.

تصاویر نشان می دهد که جوانان لندن با روشن کردن آتش و پرتاب سنگ به سوی نیروهای پلیس، خشم خود نشان می دهند.

برپایه این گزارش، در ناآرامی ها و درگیری های شب گذشته جوانان معترض فروشگاه های زیادی را غارت کرده و خودروهای زیادی را به آتش کشیدند.

دیلی میل نوشت: در اقدامی بی سابقه، 13 هزار پلیس در سراسر لندن مستفر شدند و تمام مرخصی ها لغو شده است.

این روزنامه در ادامه نوشت: بازی انگلیس با هلند در ومبلی به دلیل درگیری ها لغو شد.

پلیس لندن با استفاده از خودورهای زرهی 150 نفر از معترضین را در کلپهام به عقب راند. بیش از 450 نفر دستگیر و 69 نفر تاکنون مجرم شناخته شده اند.

دیلی میل نوشت: تعداد تلفن های دریافتی 999،  400 برابر افزایش یافته است. همچنین ارزیابی شده است که ده ها میلیون پوند باید هزینه شود تا شهر لندن به حالت سابق خود برگردد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
3
4
مردم بقيه شهرا ي انگليسم بايد شروع كنن.ما كنار شماييم
پاسخ ها
20
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
تو خلي يا محجوري k-1 فكر كردي اينا ازاديخواهن بعدا ميان از شما اطاعت كنن؟اينا يك مشت ارذل و غارت گرن كه حتي ميتونن به هم وطناي خودت كه تو انگليسن اسيب برسونن(ميدونم كارت شده درج نظراي اين جور افراد)
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
خطاب به اقاي 20:از تهمت هاي شما ممنون!!!!! اما اين رو بدونيد شما از اون گروهيد كه اگر كسي در ايران اين كار ها رو مي كرد مي گفتيد ازادي خواهن اما به مردم انگليس مي گوييد اراذل و غارت گر . فقط مي تونم بگم براي شما متاسفم كه فكر نمي كنيد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
بدبخت اونا به مغازه های ایرانیای لندن هم رحم نکردن!!تو با اونایی،البته به اسمتم میاد آنارشیست باشی!!!اینا یه مشت نژاد پرستن که حتی نمیدونن چی میخوان!!
نظرات بینندگان