arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۰

برادر مرحوم داداشی: چرا يك جوان 18 ساله به خود جرات مي‌دهد تا با خود چاقو حمل کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علي دادشي گفت: ‌روح‌الله زماني كه از خودرو خود پياده شد نمي‌دانست كه آن‌ها سلاح سرد در دست دارند؛ آن‌ها با سوء استفاده از تواضع و افتادگي روح‌اله، او را از پا در‌آوردند.

برادر روح‌الله داداشي در گفت‌وگو با ايسنا اظهاركرد: از تمام مردم خون‌گرم خوزستان به خصوص اهواز و تمام ورزشكاران اين استان و كشور كه با حضور خود در مراسم‌هاي روح‌الله در اين 20 روز سنگ‌تمام گذاشتند قدرداني مي‌كنم. آن‌ها ثابت كردند كه قهرمانان خود را دوست دارند و من دست همه آن‌ها را مي‌بوسم.

وي با بيان اين‌كه چرا يك جوان 18 ساله به خود جرات مي‌دهد تا سلاح سرد را به راحتي با خود حمل كند؟ تصريح‌كرد: اين اقدام اين جوان باعث شد تا يك قهرمان بي‌دفاع و مظلوم فدا شود. نمي‌دانم كه چرا يك بچه‌اي در اين سن و سال بايد سلاح سرد حمل كند.

وي اظهار كرد: عاجزانه از نمايندگان مجلس خواهش مي‌كنم براي اين‌كه قهرمانان ديگرمان امنيت داشته باشند قانون مقابله با چنين افرادي را تصويب كنند تا هم مردم و هم ورزشكاران با آرامش خاطر در خيابان قدم بزنند.

داداشي عنوان‌كرد:‌ زماني‌كه هر اوباشي بتواند به راحتي با حمل سلاح سرد باعث سلب آسايش ورزشكاران شود ديگر ورزشكاران ما چگونه به فكر كسب افتخار و زندگي عادي خود باشند.

وي افزود: خيلي از كشورهاي خارجي با مبالغ بسيار بالا خواستار روح‌الله بودند اما او به دليل عرق ملي و علاقه‌اي كه به پرچم سه رنگ ايران داشت دست رد به سينه آن‌ها زد.

داداشي اظهاركرد: روح‌الله در يكي از خاطرات خود گفت، زماني‌كه در يكي از مسابقات جهاني پرچم ايران را مي‌چرخاندم مانند اين بود كه دنيا را مي‌چرخاندم؛ او با لذتي اين خاطره را تعريف مي‌كرد كه گويي روحش در حال پرواز بود.

مراسم يادبود روح‌الله داداشي با حضور علي داداشي و تعدادي از ورزشكاران صاحب‌نام پرورش‌اندام كشور در مسجد خميني شهري‌هاي اهواز برگزار شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی دوستار همه
|
GERMANY
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
0
1
بگم چرا ؟
جوانی که از هر نظر !! کم داره به چیزهای اشتباهی که میتونه دردهای عمیقش را ( از دید خودش ) تسکین بده ! پناه میبره مثل : مواد مخدر ، قمه ، الکل ، دوست ناباب ، پرخاشگری ، تعدی ، تجاوز و...
نقش مسئولین و دولتمردان جامعه در قبال این نوع جوانان که متاسفانه کم هم نیستند چیست ؟
با پاک کردن صورت مسئله ، بگیرو ببند تنها و اعدام هیچ چیز درست نمیشه که شاید بدتر هم بشه !
بفکر جوانان ، کار ، آموزش ، رسیدگی ، تفریحات سالم و نیازهای روحی و روانی آنان باشید . اکثر این هنجارها و عصیان ها رفع و فروکش خواهد کرد .
از ما گفتن و از شما ... امید به عمل ، یا علی .
نظرات بینندگان