arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶

چرا اسکورت قالیباف و رئیسی کمرنگ شد؟ هزینه تبلیغ پدیده در ابتدای مناظره چقدر است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درحالی وارد صداوسیما شدند که این بار تعداد ماشین‌های اسکورت تغییر کرده و نوع آنها از امثال سوزوکی به خودروهای ملی تغییر کرده است.
 
به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین، در این دوره مناظره نخستین نامزدی که وارد محوطه رسانه ملی شد، اسحاق جهانگیری بود. او با سه خودرو به محوطه آمد و خودش از خودرو دنا پیاده شد. سپس نوبت به هاشمی طبا رسید، او نیز همچون جهانگیری با سه خودرو آمده بود و یک ال نود سفید پیاده شد.
در ادامه سیدمصطفی میرسلیم وارد صداوسیما شد. او با همراهی پنج خودرو به رسانه ملی آمده بود و از سمند پیاده شد. چهارمین نامزدی که به صداوسیما آمد، محمدباقر قالیباف بود. او برخلاف دو مناظره پیشین که با حدود 5 خودرو می‎آمد این بار با دو خودرو وارد شد و شخصا از خودرو سمند سفید رنگی خارج شد.
رئیسی، نامزد پنجم بود. او نیز همچون قالیباف با دو خودرو وارد شد و خودش از سمند سورن پیاده شد. حسن روحانی نفر آخر بود. او به همراه چهار خودرو وارد شده بود و از پرشیا بژ پیاده شد. در مناظرات پیشین نیز روحانی با پرشیا وارد محوطه رسانه ملی شده بود.
در میانه برنامه صداوسیما نیز گاهی نوبت به تبلیغات می رسد. پدیده شاندیز که مدت ها سهمی از رسانه ملی نداشت، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد. رایتل،‌ تبلیغ رایگان کالای ایرانی، شوینده های تاژ و صاف، بانک پاسارگاد و ... نیز از این تبلیغات گران سهم بردند.
 
گفتنی است در این ایام پدیده پیش از اغلب برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری، تیزر مطولی را از تلویزیون پخش می‎کرد.

نظرات بینندگان