arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

رستم قاسمی: انتخاب مجدد روحانی از چاله به چاه افتادن است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر سابق نفت گفت: دولتی‌ها مدام راه نیمه تمام را مطرح می‌کنند در حالی که در آغاز راه هم نیستند و هیچ‌گونه کارنامه قابل دفاعی در این چهار سال نداشته‌اند و در واقع انتخاب مجدد روحانی از چاله به چاه افتادن است.

رستم قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: هدف ما این است که نیروهای انقلابی در انتخابات تا مرحله نهایی حضور داشته باشند.

وی افزود: باید دید که در روزهای پایانی وضعیت چگونه خواهد شد و شاید به لحاظ تکنیکی تصمیم جمنا این باشد که یکی از کاندیداها تا آخر کار را ادامه دهد.

قاسمی در مورد پیش‌بینی انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: به نظر بنده کشیده شدن انتخابات به دور دوم قطعی است و باید خود را برای دور دوم آماده کنیم و اینکه با کدام کاندیداها باشد، البته هنوز مشخص نیست.

وی درباره وضعیت دولت روحانی نیز اظهار داشت: دولتی‌ها مدام راه نیمه تمام را مطرح می‌کنند در حالی که در آغاز راه هم نیستند و هیچ‌گونه کارنامه قابل دفاعی در این چهار سال نداشته‌اند و در واقع انتخاب مجدد روحانی از چاله به چاه افتادن است.

قاسمی همچنین درباره دو کاندیدای جبهه انقلاب نیز گفت: رئیسی و قالیباف هر دو از توانمندی کافی برخوردار هستند و سابقه مدیریتی خوبی در کارنامه خود دارند.

نظرات بینندگان