arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۴۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۰

رياست حداد عادل بر صدا و سيما صحت ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سيدجلال يحيي زاده ضمن رد شايعات درباره رياست حداد عادل بر رسانه ملي، گفت: تا آنجايي كه بنده خبر دارم آقاي حداد عادل در اين زمينه تصميمي نگرفته است و تمايلي براي رياست بر رسانه ملي ندارد.

نماينده تفت و ميبد در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، تصريح كرد: هرچند يكي از نخستين مسئوليت‌هاي آقاي حداد عادل پس از انقلاب، مسئوليت ايشان در يكي از بخش هاي صدا و سيما بود و ايشان سابقه فعاليت در اين زمينه را دارد، اما خبرهاي احتمالي درباره رياست ايشان بر صداو سيما صحت ندارد.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس، خاطر نشان كرد: اين بحث‌ها ساخته و پرداخته مطبوعات و رسانه‌ها است كه به دنبال منافع خودشان هستند، چرا كه در اين زمينه تا به حال صحبتي انجام نشده است.

يحيي زاده با تاكيد بر اينكه رهبر انقلاب در انتصاب رييس صداوسيما اختيار كامل دارند، خاطرنشان كرد: عزل و نصب رئيس صدا و سيما از اختيارات رهبر معظم انقلاب است و ايشان مي توانند با تشخيص خودشان هر زمان كه تشخيص دادند بدون مشورت با نهادهاي ديگر اقدام به انتصاب يا عزل رئيس صدا و سيما كنند.

نماينده مجلس هشتم با انتقاد از عملكرد صدا و سيما، تصريح كرد: بسياري از مشكلات فرهنگي جامعه معلول فرهنگ سازي اشتباه محصولات توليدي صدا و سيما است كه ايرادات موجود در اين زمينه به دليل مشكلات مديريتي موجود در رسانه ملي است.

يحيي زاده تصريح كرد: همه مسئولين در اصول اتفاق نظر دارند، اما به مرحله مصاديق و اجراي آنها كه مي رسند به دليل ناتواني هاي مديريتي دچار اشكال مي شوند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پردیس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
0
1
معمولا حقیقت در ایران با شایعه آغاز و سپس با تکذیب تکمیل می شود.....
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
0
0
خدا رو شکر!!
نظرات بینندگان