کد خبر: ۳۴۴۵۱
تعداد نظرات: ۷۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۰
ایران، سرزمینی که...

اسيدپاش ها را مي بخشند و آب پاش ها را مجازات مي كنند!

اين كه جوانها را به بي اخلاقي متهم كنيم و بلافاصله هم نيروي انتظامي را به ميدان بياوريم، حرف آخر آخر آخر است نه حرف نخست!...آقايان! چرا آخرين خاكريز را در اولين مرحله هزينه مي كنيد؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سيدمصطفي حسيني راد: اين روزها خبرهاي مربوط به ماجراي «آب بازي مختلط» در بوستان آب و آتش تهران و چند بوستان ديگر، بهانه اي شده براي راه اندازي موج تهاجمي رسانه اي عليه كشورمان.

موجي كه شكلهاي مختلفي هم دارد؛ حمله مستقيم و تند مثل اين تيتر: « آب بازي هم براي جوانان در ايران ممنوع شده است!» يا حمله غير مستقيم با تيتري مثل: «دستگيري در حال جنگ با آبپاش!» يا حمله با تيترها و مطالب طنز مانند: «آب بازي جوانان با پليس!»

چند روز پيش يكي از دوستان كه صفحه اي هم در «فيس بوك» دارد و هميشه هم ما را تشويق مي كند كه صفحه اي در اين شبكه اجتماعي راه بيندازيم تا ما هم حرف خودمان را بزنيم و به سهم خودمان عرصه را بر آنهايي كه كارهاي تخريبي انجام مي دهند تنگ كنيم، مي گفت اين جمله با تعداد و سرعت بالا در حال انتشار در فيس بوك است: « ايران سرزميني است كه در آن اسيدپاش ها را مي بخشند و آب پاش ها را مجازات مي كنند».

لطفاً يك بار ديگر اين جمله را كه انصافاً بسيار دقيق تنظيم شده و با عمق فراوان هدفش را دنبال مي كند، بخوانيد! همين جمله به ظاهر ساده به اندازه ده ها و بلكه صدها سخنراني طولاني، دامنه و تاثير تبليغي دارد. به راحتي در ذهن شنونده و مخاطب خودش مي نشيند و به دشواري هم فراموش مي شود!

حالا از مسؤولان محترمي كه خيلي گرفتار مسؤوليتشان هستند و وقت هم كم دارند، خواهش مي كنم چند دقيقه وقت بگذارند و يك بار با دقت اين جمله را بخوانند و كمي روي آن تأمل كنند.

زياد وقت ارزشمندشان را نمي گيرد؛ فقط چند دقيقه!

اين جمله را يا يك جوان يا فرد خوش ذوق در داخل كشور، بدون داشتن اهداف منفي و تنها از سر خيرخواهي يا حتي فقط با نگاه به واقعيت جاري كشور نوشته و يا يك فرد بدخواه كشور و مردم. اما در نهايت چندان تفاوتي نمي كند، مهم اين است كه اين جمله و دهها نمونه مانند آن نوشته شده و در حال تكثير و اثرگذاري هستند و مهمتر اين است كه زمينه و شرايط براي نوشته شدن اين جمله فراهم شده است.

تأكيد مي كنم: «شرايط».

يعني كوتاهي هايي انجام شده كه پيامدش، رخدادي مانند ماجراي بوستان آب و آتش است و نتيجه نهايي آن، دادن خوراك تبليغي مفت و مجاني آن هم از نوع مرغوبش به آنهايي است كه در كمين چنين فرصتهايي نشسته اند.آيا اگر امكان آب بازي با همين تفنگهاي آب پاش را در پاركهايي بصورت جداگانه و به تعداد كافي براي دختران و پسران فراهم مي كرديم باز هم اين ماجرا رخ مي داد؟

مسؤولان فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي، لطفاً توجه كنند كه اگر همچنان بي تفاوت باشند اين اتفاقات بيشتر و بيشتر تكرار مي شوند و آنها هستند كه بايد پاسخگو باشند، زيرا «مسؤولند» و مسؤول يعني كسي كه مورد «سؤال» قرار مي گيرد؛ هم از جانب خدا و هم خلق خدا.

اين كه جوانها را به بي اخلاقي متهم كنيم و بلافاصله هم نيروي انتظامي را به ميدان بياوريم، حرف آخر آخر آخر است نه حرف نخست!

آقايان! چرا آخرين خاكريز را در اولين مرحله هزينه مي كنيد؟

باور كنيد، بسياري از مسوولان غفلت زده كه خواب تشريف دارند، بيش از اين جوانها مقصرند و بي ترديد بايد مورد سؤال و مؤاخذه قرار گيرند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
6
67
چی بگم ؟ همه رو گفت!!
نسل خاکستر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
7
71
آخه تا کی باید این همه فشار رو تحمل کنیم.
آقایون ما جوونیم باید شاد زندگی کنیم.
ما نمیتونیم با یه مولودی رفتن و کف زدن هیجان زده بشیم.شما که دلتون نمیخواد بریم استخر ویلای(1000)
متریمون جشن بگیریم.پس جولوی این کارامون رو نگیرید.
این همه مشکلات داریم حداقل شادی رو از ما نگیرید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
6
60
عنوان خبر خیلی قشنگ انتخاب شده، مرسی انتخاب
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
108
22
موضوع اسيد پاشي شاكي خصوصي داشت طرف دوست داشت بخشيد ولي قضيه ي اب پاشي چيز ديگه ايه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
رواج بی عفتی وبی حیایی
ناشناس
| CANADA |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
قضیه چیه؟ بگو ما هم بفهمیم
ديد بي طرفانه
| UNITED STATES |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
بي تعارف ميگم حالم ازت بهم ميخوره جرات نداري اسم واقعي خودتو نمايش بدي
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
این حتما شماره کد ایشونه دیگه. k-2 و k-3 و ... بالاخره باید همدیگه رو بشناسند اونا هم بین خودشون دیگه. خوب به اسم که نمیشه پس کد لازمه. گرفتی؟
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
خطاب به برادر عزيزم ديد بي طرفانه:من از شما هموطن گرامي ضمن تشكر (از دادن نظر و گفتن فكرتون در مورد من) چند تا سوالم دارم.
1.ايا ديد بيطرفانه اسم واقعي شماست؟؟؟
2.مثلا شما اگر اسم واقعي من رو بدونيد چي ميشه؟؟؟
3.چرا حالتون از من بهم مي خوره؟؟؟

خطاب به اقاي ناشناس خارجي عزيز:اولا اين كار بر طبق قانون كشور ما جرم عمومي و مجازات داره (كه البته منم قبول ندارم ولي دينمون ايجاد مي كنه و ما هم اگر ميگيم مسلمونيم بايد بگيم چشم).دوما رو مي تونيد در نظر اقاي ناشناس ايراني پيدا كنيد سوما اين كار اين دوستان در اين شرايط باعث شده كشور هاي دشمن بر ضد ما موضع بگيرن.

خطاب به اقاي ناشناس ايراني گرامي:ممنون از شما.


همگي موفق باشيد
ناشناس
| NORWAY |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
aghaye k-1,hamchin migin ghazie abpashi chize digas ke adam fekr mikone khoda nakarde in javanan dar hale rabetye namashro da halike dashtan folan kar ro mikardan,bebinam,residan be faghr,jenayat,fesad,partibazi,reshveh dadan mohmtare ya abpashi?har ja miri reshve mikhan,az mamor ta karmand,dar dine eslam jologiri az inkarha mohmtar ast,aval chizhaye paye va asasi ra dorost konid bad be fareiyat bepardazid,man halam azat beham nemikhore vali barat moteasef hastam
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
همه باهم بگین : آب پاشی جرمه ! آب پاشی جرمه !!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
خطاب به اقاي ناشناس اخري:اولا ممنون از ارسال نظرتون.

ببين برادر گلم نظر شما كاملا مورد تاييد منه و هيچ بحثيم روي اين موضوع نمي كنم جون واقعا حق باشماست و من درباره ي اين موضوعات در سايت هاي ديگه مطلب نوشتم ولي تو انتخاب هنوز فرصتش پيش نيمده . به اميد خدا بيشتر درباره ي اين موضوع ها و دلايل به وجود اومدنشون صحبت مي كنيم ولي فعلا در همين حد بدونيد كه منم به شدت به اين وضعيت معترضم.

بازم از شما تشكر مي كنم كه وقت گذاشتيد و نظر داديد.
موفق و پيروز باشيد.
ديد بي طرفانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
حالم ازت به هم ميخوره كه ميبيني اين همه مخالف داري و همون تعدادي كه تاييد كردن دوستاتن باز نظر ميدي نميدونم اين انتخاب عاشق چي تو شده.كلا شماها ادماي حال به هم زني هستين
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
بابا بفهم اینو:همه مثل تو فکر نمیکنند،متاسفانه تا این جمله واسه امثال شماها جا بیافته ماها 7تا کفن پوسوندیم!!!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
خطاب به اقاي ناشناس (اب پاشي جرمه):اقا به خدا منم موافق نيستم ولي خب مجبوريم.

خطاب به اقاي ديد بي طرفانه عزيز:ببين برادر اين دوستان مخالف شخص من نيستن مخالف برخي از اعتقادات منن و منم اگه مي خواستم همه موافقم باشن انتخاب يه جور نظر مي دادم مشرق يه جور خبر انلاين يه جور و....... ولي اصلا چنين كاري قبول ندارم. به نظر من اشتباه شما هموطن گرامي اينه كه 1. زياد تهمت مي زني (موافقا دوستامن و....... البته خدا رو شكر نگفتي همه ي اينها خودتي و به نام هاي ديگه نظر مي دي!!!!) 2.اصلا منطق نداري فقط ميگي شما حال بهم زنيد در صورتي كه من حتي نميدونم اين شمايي كه ميگيد يعني كيا ؟؟؟؟يعني من مثل كيام؟؟؟و براي اين حرفتون هيچ دليلي نمياريد.3.اسمت كاملا بر خلاف رفتارت انتخاب كردي.

به هر حال از ارسال نظر هر دوي شما عزيزان تشكر مي كنم.موفق باشيد
رادمنش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
خب شماوهمفکرانتون هم مثل اون شاکی خصوصی اسید پاشی جوانان آب پاش می بخشیدید!بخدا اثر مثبتتش بیشتراز برخورد قهری بود!
ناشناس
| NETHERLANDS |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
این زست با ادبت منو کشته! اسید پاشی شاکی خصوصی داشت بخشید!! یعنی از نظر شما این موضوع کاملا شخصی است واب پاشی کاملا عمومی !!!می دونید چرا ؟چون شماو امثال شما از دین داری فقط به ظاهر کار دارید و بس !! چون مثلا حجاب را از مظاهر دین داری می دانید (البته شما این طور فکر می کنید) باید رعایت شود اما دروغ و ریا و رشوه خواری و ..و ...و ...چون ظاهر نداره طوری نیست واسه انجامش هم کفن نمی پوشید هر چی رو بشه داد زدو تظاهر به دین داری کرد را خیلی دوست دارید بهش بپردازید بزرگش کنید که بگن شما خیلی مسلمانید !!واسه این مسلمانیتون متاسفم فقط همین ....سایت انتخاب لطفا حذف نکنید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
جنبه عمومي جرم چي مي شه؟!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
خطاب به اقاي رادمنش عزيز:تا اونجايي كه من ميدونم اونها ازاد شدن ولي به هر حال اين جرم مجازات عمومي داره و مجازات عمومي رو هم كه نميشه بخشيد.تازه دوستان ما كه اين ها رو ازاد كردند(به غير از ليدر ها)

خطاب به اقاي ناشناس عزيز يكي مونده به اخر:اولا برادرم ادب مرد به از دولت اوست والا اگه منم مي خواستم ناجور صحبت كنم مطمئن باشيد خيلي بيشتر از شما بلد بودم.قضيه شاكي عمومي و خصوصي رو در جواب اقاي هيچ ملاحظه كنيد. درمورد ريا و اين صحبت ها قبول دارم بعضي ها كه خود را همراه ما جا مي زنند اينگونه اند.

خطاب به اقاي ناشناس گرامي اخري:جواب شما هم در دل جوابيست كه به اقاي هيچ دادم.

از هر سه ي شما عزيزان تشكر مي كنم و اميدوارم موفق و پيروز باشيد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
من همون ناشناس یکی مونده به اخر هستم و اقای محترم چرا من باید برادر باشم ؟؟؟ شما با خواهرها حرف نمی زنید !!!!!!!!!!! من بی ادبی تو حرفام ندیدم اما شما با زست باادبی داری رد گم می کنی ...خدا همه را به راه راست هدایت کنه
کوروش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
کیوان جان اگه میخواستم نظرات قرون وسطایی شما رو بخونیم میرفتیم سایت مشرق و صبحها کیهان میخوندیم.
اخوی جان شما بصیرت خیلی بالایی داری ولی لطفا سعی نکن با این مثبت بازیا و منطقی جلوه دادن خودت مردم رو فریب بدی.داداش ما دیگه گول این مدل حرفا رو نمیخوریم.
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
خطاب به خانوم ناشناس:حق با شماست من معذرت مي خوام.اما خواهرم من هم منظورم خود شما نبوديد دوستان شما هم مد نظر من بودند.من دارم چه جور رد گم مي كنم مثال بزنيد. از دعاتونم ممنون اما خدا ما رو به راه راست هدايت كرده كاش شما رو هم هدايت كنه!!!!!.

خطاب به اقا كوروش:جالبه بدونيد بعضي از نظرات من تو مشرق سانسور و بعضي از اون هايي كه تاييد ميشه منفي بالايي مي خوره پس من افكارم مثل اون ها نيست.

ممنون از هردو عزيز.اميدوارم موفق باشيد
میثم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
به جای کیوان اسمت رو می ذاشتی ساز مخالف
میثم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
ببینم اقای کیوان تو کی هستی و چه قدرتی داری که به انتخاب می گی نظر فلانی رو بزن و نظر اون یکی رو نزن ؟ من نمی دونم چرا ما یه کامنت می زاریم از فیلتر رد نمی شه اما شما تمام کامنتهات درج می شه البته به سرعت هرچه تمام تر ؟
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
خطاب به اقا ميثم:ساز مخالف با چي؟؟؟با اشبياهاتي كه شما عزيزان مي كنيد؟؟؟

ممنون از ارسال نظرتون.
اميدوارم موفق باشيد.
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
خطاب به اقا ميثم(اخري):كي من همچين چيزي گفتم؟؟؟
ناشناس
|
CANADA
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
6
47
در ایران همه چی به جز تفریح و شادی آزاده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
اینهمه سالن ورزشی هست .بگو حالشا ندارم.با وی پی ان هم نظر نده.
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
3
8
چرا آخرين خاكريز را در اولين مرحله هزينه مي كنيد؟
جواب: حکایت مارگزیده و ریسمان است برادر
رضا از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
20
14
آقا k-1عزیز...! میبینی که اونقدر عرصه بر مردم تنگ شده که وقتی شما فقط نظر خودتو میگی مردم اینچنین آشفته میشن. پس بیا قضیه رو از اینطرف ببین! همیشه نظرت رو درباره مواردی که کم کاری شده بذار وگرنه همه میدونیم آب بازی با این شیوه چندان جالب نیس. مثلا درباره همین قضیه؛ کم کاری یعنی عدم پیش بینی نیاز تفریحی چندین میلیون جوان هموطن. حالا این درسته که با چنین برخوردی برای کم کاری خودمان سایرین را مجازات کنیم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
1
12
حالا واسيد ببينيم اين اوباش خميني شهر رو چقدر مجازات واسشون ميذارن
حقیقت گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
7
6
« ايران سرزميني است كه در آن اسيدپاش ها را مي بخشند و آب پاش ها را مجازات مي كنند».

باور كنيد، بسياري از مسوولان غفلت زده كه خواب تشريف دارند، بيش از اين جوانها مقصرند و بي ترديد بايد مورد سؤال و مؤاخذه قرار گيرند.

--
برخی هم شریف تشریف دارن ( نیشخند ) !!
واقعا عقب افتادگی تا چه اندازه ؟؟؟؟؟؟
من موندم این همه ناراضی ..........حالا این پول هایی که به ایرانی و شریف و ک .1 می دن از جیب من و یکی دیگه هست من که حروم می دونم الهی زهر مار بشه من که واقعا راضی نیستم یک ریالم بره توی حلقوم اینها . من حاضرم از گرسنگی بمیرم و مزدور هیچ گروه و حزبی نباشم درود بر آزاد اندیشان غیر وابسته درود درود و ننگ بر هر کسی که سرش در آخوری هست و چشم بسته چیزکی ناپخته می گه .
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
اين اقا زماني كه من شروع به نظر دادن در اين سايت كردم به من گفت هميشه حرف حق بزن و جالب اينه كه اسمش رو هم حقيقت گو گذاشته بعد مياد بدون داشتن هيچ مدركي به من تهمت مي زنه .بعد انتخاباتم همين قضيه پيش اومد اقاي به اصطلاح حقيقت گو خجالت بكشيد.من به شدت براي شما و امثال شما متاسفم
ای بابا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
17
7
به جهنم که تو فیس بوک بر علیه ما حرف میزنن. فیس بوک که زیر دست صهیونیستهاست و کاربراش هم اکثرا آدم بی دین و مذهبی هستند. من دو سه باری برای کنجکاوی با فیلتر شکن وارد فیس بوک شدم. کثیفترین فحاشی هایی که آدم میتونه بگه رو تو قسمت نظرات هر کی به مخالف خودش داده. چنین فضایی مجازی که مخاطباش بجای حرف منطقی و حساب شده مادر و خواهر مخالف را وسط میکشن ارزش نداره دربارش حرفی زده بشه

در ضمن اسید پاش شاکی خصوصی داشت و طرف بخشید و دولت وظیفشه آزاد کنه .مردم با غیرت ایران(بی غیرتاشو کار ندارم) از این رفتارها(آب بازی مختلط همراه با حرکات موزون!) شاکین و دولت وظیفشه با اینطور آدمها برخورد کنه. پارک یه جای عمومیه قرار نیست هر کی بی حیاست و بی غیرته بخواد عقدشو جلو دیگرون خالی کنه؟

اگه آزادی بیان هست تایید کن
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
من حرف هاي شما رو كاملا تاييد مي كنم ولي برادر عزيزم چرا اينقدر عصبي هستيد؟؟؟

ممنون از ارسال نظرتون.
سربلند و پيروز باشيد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
آفرین برتو.آقای k-1یاد بگیر.حرف حق میزنی بزن اما توقع نداشته باش همه خوششان بیاد.
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
هر وقت معنی واقعی غیرت رو یاد گرفتی اونوقت نظر بده.
ناشناس
| NETHERLANDS |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
اقا یا خانم ای بابا !مردم خودش نظرشو به تو گفت یا این از همون مردمهاست که شماها فقط می شناسیدش ؟؟؟منظورم از شماها هم ادمهایی با این ادبیات است (بی غیرت و سوسول و......بی حچاب بی دین ..بی حیا..)
هيچ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
11
4
k1 مخالف اعتقادات شما؟ يعني اگه شما مسلمونيد مخالفين گروه كفار هستن؟ بابا اي ول به اينهمه اعتماد به نفس ......
اقاي كيوان يا همون K1
اولا اسيدپاشي هم شاكي خصوصي داشت هم جرم اجتماعي محسوب ميشه ..... مثل دزدي .....
دوما ميشه جرم هاي اين جوان هاي آب پاش رو نام ببري؟
سوما بقول آقا رضا از مشهد اول بگيرن اونايي كه به فكر نياز تفريح جوانهامون و مكاني براي اينكار نبودن رو مجازات كنيم .....
اصلا قبول اينكار كاملا يك ضدهنجار براي اجتماع ايران ....
اصلا يه چيز تو مايع هاي انجام عمل دفع مزاج در جمع عمومي .... عزيز من شهري كه سرويس بهداشتي نداشته باشه ... ملت يا بايد بميرن ، يا تو كوچه خيابون .. بله ...
البته ميگم اصلا موافق نيستم اينكار شبيه اينجور چيزاست ... من آخرشو گفتم .. از اونم كه بدتر نيست كيوان جان؟
اصلا هم فكر نكنيد اينا مختص ايرانه ، هندوستان رنگ ميپاشن ، انگليس گلبازي ميكنن ، و رجا يكاري براي تفريح .... اما مكانهاي خودشونو دارن ... ظاهرا فقط ايرانه كه مكان براي تفريح عمومي نداره ..... يا اگه هم داره بيرونش نوشتن ورود مجردها اكيدا ممنوع .....
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
خطاب به اقاي هيچ گرامي:من منظورم اون اعتقاد نبود كه منظور من طرز فكر بود.در مورد اسيد پاشيم حق با شماست اما شما ديديد كه اين اقا رو ازاد كنن؟؟؟!!!اين كه ازادش نكردن به خاطر جرم اجتماعيه.در مورد نكته ي دوم هم بايد بگم من هم دقيق نميدونم و چون دقيق نميدونم در اين باره اظهار نظر نمي كنم ولي اين كار بر طبق اسلام جرمه و قانون ما هم كه حتما مي دونيد بر طبق اسلام نوشته شده و تازه اينم بدونيد اگر كسي به عنوان شاكي خصوصي بخواد از اين ها شكايت كنه اين حق داره!!! در مورد اقا رضا هم جواب ايشون داده شده و من از انتخاب خواهش مي كنم نظر رو سانسور نكنه.بله من جشنواره ي رنگ پاشي در هندوستان رو ديدم و قبول دارم كه كار جالبيه ولي مجبوريم و نميشم كاريش كرد.
انتخاب اون نظر اقا رضا رو اگه مي خواي ويرايش كن ولي لطفا قرار بده

از ارسال نظرتون ممنون.
موفق باشيد.
هاشم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
6
1
این کجا و آن کجا؟ یه عده دنبال اینن که یه موضوع رو پیدا کنن و بوسیله اون بگن مملکت شده جهنم!
برید تحقیق کنید که شاکی خصوصی و ... یعنی چی؟ بعد خودتون میفهمید که چرا یه عده دستگیر و یه عده آزاد میشن. سخت نیستا فقط کمی فکر نمیخواد که متاسفانه بعضی ها ندارن!
پاسخ ها
هيچ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
ما فكر نداريم ...
و اصلا فرق شاكي خصوصي و ... رو نميدونيم.
اين ... كه نوشتين چه نوع شاكي اي هست؟
چند نفر عليه اين جوانها در دادگاه ها و كلانتري ها اقامه دعوي كردن؟
يا اگه هنجارشكن بودن چرا آزاد شدن؟
اگه جرشمون آب بازي توي پارك بود پس راندخواري ، رشوه گيري و دهي ، رباخواري ، پارتي بازي براي استخدام فاميلا، زمين خواري ، و ... چه حكمي دارن؟ كي به اونا رسيدگي ميكنه؟ و كجا؟ و چه زماني ؟
رسيدگي به كدوم واجب تره .....
نگفتيم مملكت جهنمه .. ولي بعضي آدماش ..
ساسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
5
9
در جواب بالایی میبینی کهچهار نفر از اوباش خمینی شهر به اعدام محکوم شدن. ولی تو اروپا یارو 110 نفر رو کشت به حبس ابد محکوم شد! این یعنی عدالت!
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
الان دوستان شروع مي كنن منفي زدن!!! لطفا قبل از اينكه منفي بزنيد كمي فكر كنيد ببينيد ايا ايشون حرف بدي مي زنند؟؟؟
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
اون کشور های اروپایی حکم اعدام ندارند. و حد اکثر مجازات در اونها حبس ابد هست. جالبش اینه که در همون کشور ها میزان جرم و جنایت پایین تر از کشور خودمونه که به قول شما درش عدالت هم رعایت میشه
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
خطاب به اقاي ناشناس امريكايي:طبق كدوم امار؟؟؟
مردمک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
4
7
سلام به دوست عزیز k-1

هر چند که بنده صددرصد با نظر شما مخالفم اما ممنونم که جانب ادب رو رعایت کردی و نظرت رو دادی ، و این نشان از برازندگی شما داره

اما دوست عزیز فراموش نکنیم که قضیه رو باید کامل تر دید

چرا و چطور؟؟؟

برای اینکه موضوع اب پاشی به قول شما جنبه عمومی داره و در مقابل شاکی خصوصی نداره

اما مسئله اسید پاشی اتفاقا هم شاکی خصوصی داره و هم جنبه عمومی و عوارض و عواقب روحی روانیش هم برای جامعه قطعا خطرناک تر از اب پاشی هستش
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
ممنون از ارسال نظرتون.پاسخ شما در جواب برادرمون اقاي هيچ داده شده
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
مرسی مردمک. ساده و کامل بیان کردی
پردیس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
5
5
وقتی اسیدپاش را میبخشند اما آب پاش مجازات میشود معنی آن اینستکه: "آب پاش از اسیدپاش خطرناک تر است!" .... و هست....
همدانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
6
4
کدوم احمقی این دو رو با هم مقایسه میکنه؟
این دوتا موضوع هیچ ربطی به هم ندارن. بعضی ها کلا منفی نگر هستند.
قربانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
5
1
سلام
من نمیدونم چرا شماها عادت دارین همه چیزو با هم قاطی کنین راستش من خودم همیشه میترسم قربانی اسید پاشی بشم دو سال پیش خریت کردمو با یه پسری دوست شدم این عفتیه مگه نه؟ باهش حرف زدم همه مخالف بودن اما من میگفتم چی میشه مگه فقط باهش حرف میزنم چیزی نمیشه
اما وقتی خواستم ازش جدا بشم منو تهدید کرد اخه نمیتونستم باهش باشم چون که نمیخواستم باهش زندگی کنم باور کنید ازوقتی این قضیه اسیدپاشی رو شنیدم خیلی میترسم که بیاد بلایی سرم بیاره ببینین این مرد اسید پاش تا مرحله اجرای حکم برده شده اونجا شاکیش بخشیدتش یعنی اگه نمیبخشیدش مجازات میشد و این یعنی این حکم بلاخره اجرا میشد اما ایا اون پسری که منو تهدید میکنه چه این حکم اجرا میشد چه نمیشد متوجه میشد که کار هردومن اشتباه بوده و باید بذاره من زندگی کنم جالبه کار ما هم از آب پاشی شروع شد خدا کنه به اسید پاشی ختم نشه برام دعا کنین .میخوام بگم واقع بین باشین زیاد دنبال حاشیه های نامعلوم نرید ببینین چرا یه همچین کاری کردن واب پاشی دخترا و پسرا تو پارکو ممنوع کردن شاید برای اینکه آخرش به اسیذ پاشی ختم نشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
برو بابا،کجا زندگی میکنی مگه؟؟؟وقتی بچه بازی در میاری و دوستاتو با چشم باز انتخاب نمیکنی همینه دیگه،والله تو طی 5سال گزشته 7تا از دخترای فامیل ما ازدواج کردن،اونم نه ازدواج سنتی،با دوستای دورانه دانشگاهشون،خیلیم زندگیاشون خوبه،یه زندگیه مدرن و عالی.حتما طرف یه چیزی تو شما دیده که اینجوری تحدیدت میکنه دیگه یا اینکه به کل دروغ گفتی!!!مشکل از شماست خانوم محترم.
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
خب اشتباه شما اين بوده كه ادرستونه به ايشون داديد بايد فقط يك شماره ي اي....... به اين اقا مي داديد. ولي خب هنوزم دير نيست.
جبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
6
خدا اجرتون بده كه با كمك هم همه رو به اجبار به بهشت مي بريد تلاش كنيد تا انشاالله يك نفر ايراني هم به جهنم نره
به خدا فقط خندم واسه اون نظرايي هست كه فيس بوك جاي بي دينا مي دونن و هزار تا مشابه
انشالله موفق مي شيد فقط بكوشيد
راستي ديروز تو كوچه ما هم زهرا 3 ساله با امين 5 ساله آب بازي مي كردن هر دوتا هم بيب حجاب و با شلوارك تازه دختره سر لخت هم بود و تاپ داشت اگه مي شه اينا رو هم بهشتي كنين ...............
t
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
18
4
k-1 لطف کن اعتقادات خودت را بر ما تحمیل نکن
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
شما طوري صحبت مي كنيد انگار من با چوب بالاي سر شما ايستادم و ميگم هرچي گفتم شما بايد بگيد چشم!!!!!‌ از طرز فكر بعضي ها تعجب مي كنم!!!!

به هر حال موفق و پيروز باشيد و از ارسال نظرتون هم ممنون
ساسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
5
10
چرا دورغ میگی؟ کجا جنایت تو ایران از کشورهای خارجی بشتره؟ نکنه بجز ماهواره رسانه دیگه ای دستت نیست.
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
ايشون اين امار ها رو از قول خودشون ميدن خيلي جدي نگيريد!!!!
موفق و پيروز باشيد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
اعتماد به نفس شما خیلی بالاست ..!موفق و پیروز باشید! ممنون از اینکه نظر دادید !از ارسال نظرتون ممنون .....شما مثل مسؤلین مملکتی حرف می زنید امارهای شما از کجا میان واقعا!!!!!!!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
خطاب به اقاي ناشناس:مركز امار بانك مركزي و البته مردم عزيز.
موفق و پيروز باشيد .
ممنون از ارسال نظرتون.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
اینکه شما اول فکر می کنید من باید اقا باشم حرف نداره!!!! بعددر ضمن این مردم کدوم مردم هستند همان ملت شریف ایران ! که هر از چند کاهی سر وکله شون پیدا میشه ...ما مردم نیستیم !! که اینجاکامنت میذاریم و درصد بالایی با افگار امثال شما مخالفه.امار بانک مرکزی هم که شده حکایت چوپان دروغگو پس حالا نتیجه میگیریم ....ممنون از ارسال نظرتون ...به هر حال موفق و پیروز باشید....وووووو انتخاب لطفا حذف نکنید
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
خطاب به خانم ناشناس:اين دومين بار كه من اين اشتباه مي كنم و از شما معذرت مي خوام.اما من نميدونم چرا شما چسبيديد به دنياي مجازي اونم سايت ............ .تازه جالبه شما فقط خودتون و امار هاي خودتون كه عده ي بسيار كمي هستيد(در مقابل بقيه ي مردم) قبول داريد و خيلي راحت بانك مركزي رو فاقد صلاحيت مي دونيد!!!! مردم ما همون كسايي هستن كه هشت سال جلو صدام ايستادن نه اينايي كه قلاده سگاشون گرفتن اومدن تو خيابون شعار دادن خانم محترم.
از نظر شما ممنونم و اميدوارم موفق باشيد.
ناشناس
| NETHERLANDS |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
افای k1 ببخشید که دنیای مجازی فقط مال شماست خانمها هم باید به اقاهاشون برسند تا مثل شما دنیارا نجات بدهند..! و جالبه مردم با شما هستند!!! خودشون اینو گفتند یا شما مثل بقیه استدلالهای ابکی به این نتیجه رسیدید در هر صورت تاریخ بهترین جواب را به شما خواهد داد .هشت سال جنگ شما به احتمال زیاد بغل مامانتون بودی چون بچه تر از این حرفها هستی پس دورانی را که درکی ازش نداری در موردش نظر ندهید لطفا..ان کسی که سگ داره مگه مال بابای تورو خورده .این مملکت مال اون هم هست .به این حرفهای دهن پر کن دیگه مردم سر کار نمیرن (البته این مردم با ملت شما فرق می کنند) لطفاحذف نکنید
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
خطاب به خانم ناشناس:شما اصلا نطرات من رو مي خونيد يا همينجوري يه چيزي ميگيد كه يه چزي گفته باشيد من گفتم شما چرا دنياي مجازي رو ملاك اين حرفتون كه ميگيد مخالفين بيشترند قرار ميدين نه اينكه چرا پاي كاپيوتر اومديد خانم محترم .

ممنون از نظرتون.موفق باشيد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
یه چیزی که خیلی مشخص است اینه که این اقا(کیوان) دچار خود شیفتکی مزمن است و ادامه بحث با ایشون به جایی نمیرسه پس ....به هرحال و موفق و پیروز باشید... و همانطور که قبلا کفتم خدا همه را از جمله( شما و من) هدایت کند ....چون فقط ظاهرا شمایید که هم خیلی خوب حرف می زنید با دلیل و مدرک !! بقیه هم ....ممنون از ارسال نظراتشون هستید ...خوب این هم یه جورشه !این دفعه واقعا موفق باشید!!!!!!! (خانم محترم)
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
خطاب به خانم محترم:به جای این صحبت ها جواب منطقی بدبد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
11
1
کیوان جان تو اگه اینجا خودت رو ........ما جوونا از حقوق مسلممون ....... دست برنمیداریم.
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
حقوق مسلم؟؟؟!!! حقوق مسلم شما چيه؟؟؟!!!
ممنون از نظرتون .
موفق باشيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
3
1
جناب کیوان اگه تو غرب جرم و جنایت هست که هست حد اقل ادعای اسلامی و دینی بودن رو ندارن ...........
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
در اسلام مجازات دزدي قطع كردن انگشت بعد مچ و...... است. ايا اگر اين كار انجام بشه خود شما و كشور هايي كه به احتمال زياد شما اونها رو دوست داريد ما رو متهم به وحشي گري نمي كنيد و نمي كنند؟؟؟
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
در ضمن از ارسال نظرتون ممنونم و اميدوارم موفق باشيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
1
1
عجب تیتر منطقی انتخاب شده تو این مملکت مناسبتهای زیاد برای گریه است ولی نه شادی
!!
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
11
2
آقای k1 در کامنتهای شما (تنها در مورد این خبر)جملات متناقضی بود که خواستم با توجه به تلاش خستگی ناپذیرتان در این سایت!! به اطلاع خودتان و دیگر دوستان سایت برسانم. که البته دلیل انتخاب این تاکتیک سیاسی برای بنده کاملاً مشخص است !!!!

در دفاع از جوانان آبپاش:

اولا اين كار بر طبق قانون كشور ما جرم عمومي و مجازات داره كه" البته منم قبول ندارم"
من افكارم مثل اون ها (مخالفان آبپاشی) نيست
بله من جشنواره ي رنگ پاشي در هندوستان رو ديدم و قبول دارم كه كار جالبيه ولي مجبوريم و نميشم كاريش كرد.
ببين برادر گلم نظر شما(در جواب تایپ لاتین که خواستار اصلاح امور از مسائل اصلی جامعه بود) كاملا مورد تاييد منه و هيچ بحثيم روي اين موضوع نمي كنم جون واقعا حق باشماست
ولي فعلا در همين حد بدونيد كه" منم به شدت به اين وضعيت(برخورد با جوانان آبپاش) معترضم.

در تقبیح جوانان آبپاش:
.تازه دوستان(!!!) ما كه اين ها رو ازاد كردند(به غير از ليدر ها)(برخورد کنندگان دوستان شما هستند؟)
ببين برادر اين دوستان(موافقان آبپاشی) مخالف شخص من نيستن "مخالف برخي از اعتقادات منن"
من حرف هاي شما(حرفها را بخوانید)
...مردم با غیرت ایران(بی غیرتاشو کار ندارم) از این رفتارها(آب بازی مختلط همراه با حرکات موزون!) شاکین و دولت وظیفشه با اینطور آدمها برخورد کنه. پارک یه جای عمومیه قرار نیست هر کی بی حیاست و بی غیرته بخواد عقدشو جلو دیگرون خالی کنه؟...
رو كاملا تاييد مي كنم
اين كار اين دوستان(آیپاشها) در اين شرايط باعث شده كشور هاي دشمن بر ضد ما موضع بگيرن.
ولي اين كار بر طبق اسلام جرمه و قانون ما هم كه حتما مي دونيد بر طبق اسلام نوشته شده و تازه اينم بدونيد اگر كسي به عنوان شاكي خصوصي بخواد از اين ها شكايت كنه اين حق داره!!!
(در پاسخ شخصی که خواهان حقوق جوانی بود)
حقوق مسلم؟؟؟!!! حقوق مسلم شما چيه؟؟؟!!!
همانگونه که در ابتدا گفتم(ببخشید باید مثل خودتان ادبی یگویم ،عرض کردم) پشت این تناقضات تاکتیکی نهفته است که اگر لازم دانستید در پیام بعدی خواهم گفت.
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
اي واااااااااااي مچ من گرفتن!!! (خنده ي شديد).
اما دوست عزيز مچگير من متاسفانه يا شما كج فميد يا مي خوايد از جملات من سوء استفاده كنيد براي مثال در جايي كه من گفتم به شدت به اين وضعيت معترضم منظور من عدم برخورد با رشوه گيران و بقيه ي مواردي بود كه اون دوستمون فرموده بودن. من جملات بسيار ساده بيان كردم برام خيلي عجيبه كه شما معني رو اشتباه فهميدي شايدم خودتون خواستيد كه اينطوري برداشت كنيد كه مثلا بگيد تمام رفتار ها ي ما متناقض.براي شما متاسفم.ولي واقعا دوست دارم كه تاكتيك من رو به كاربران انتخاب بگيد!!!
!!
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
جناب کا-1 من جملات خود شما رو از همین صفحه تقسیم بندی کردم و در کنار هم آوردم.
پس قضاوت درباره تناقض جملات را اگر موافق باشید به خوانندگان فهیم می‌سپاریم.
اما برایم جالب بود حضرتعالی که در تمام پیامها معلم ادب و اخلاق بودید چرا به یکباره عصبانی شدید؟ که البته این عصبانیت شما هم در انتخاب کلمات و هم تایپ کلمات مشهود است! بهر صورت اگر در لحن بنده بی احترامی صورت گرفته و باعث این عصبانیت شده پوزش می‌خواهم. ولی اگر منطق موجود در پیام شما را عصبانی کرد که کاری از دست حقیر بر نمی‌آید.
و اما تاکتیک این جریان (البته حقیر اعتقادی به بدنام کردن افکار و یا جریانات ندارم و اصولاً این تاکتیک را نمی‌پسندم که دلیلش را بعداً میگویم) اینست که:
معتقدند زمانی که کسی را نمی‌توانید از بام به پایین پرت کنی. از نیروی مقاومت خودش استفاده کن و از جهت مخالف بام پرتش کن!
وقتی گروهی با "آگاهی کامل" به سیاستهای اشتباه ... مهر تایید میزنند(یعنی در جایی با تحلیل صحیح میگویند این عمل را قبول نداریم و در جایی اجرای همین عمل را تایید می‌کنند) در واقع با اشخاصی که اعتقادات قلبی دارند تفاوت شایانی دارند. این تفاوت اینست که به عنوان مثال زمانی شما از روی اعتقاد قلبی فرد نابینایی را به سمت محل امنی هدایت می‌کنید و او بصورت اتفاقی و غیرعمد به درون چاله می‌افتد. اما زمانی شما فرد نابینا را به عمد به سمت چاله راهنمایی می‌کنید!
که متاسفانه این تاکتیک را "توجیه وسیله به خاطر هدف" می‌گویند که کم کم در جامعه اسلامی! ایران هم کاربردی میشود .
البته این مشی جریانی است که اسم انحرافی را برای آن انتخاب کرده‌اند!
اما شما دوست عزیز بدانید که اگر هم این تاکتیک دوستان کارگر افتد، انحرافی در جامعه سیاسی ایران متولد میشود (متاسفانه متولد شده است) که دیگر هیچ قاعده‌ و اعتباری را در رقابتهای سیاسی برنمی‌تابد. که ‌اخلاق در جامعه(حتی رقابت‌های سیاسی) لازمه سلامت جامعه بشری است. این آخری همان نکته‌ای بود که در بالا گفته شد حقیر آنرا نمی‌پسندم.
نظرات بینندگان